Vil du ha mage du??

Tone-mor

Betatt av forumet
Spørsmål fra samboeren i dag da jeg klaget over at magen min fortsatt er liten i uke 27+4..... Han har tydeligvis ikke helt forstått greia. Gutten vår ligger lavt nede i bekkenet (er tydeligvis masser av god plass der siden han ikke vil ligge høyere oppe når jeg er 177 cm) Men det gjør jo at jeg ser mer tykk ut en gravid syns jeg. Så derfor klaga jeg litt i dag da, og samboeren kunne ikke forstå at jeg ville det skulle synes bedre på meg.

Men herregud, alle vil da vel se mer gravid ut en tykk når en for engangsskyld faktisk har en grunn til å slippe ut det man ellers går og holder inne?

Jepp, helt enig! Gravide er pent, og da ønsker man ikke å se tjukk ut. Jeg gikk bare og ventet på at min mage skulle se gravid ut :)

Gravidmagen kommer nok snart. Mini må jo strekke seg oppover etterhvert ;)

Skjønner godt hva du mener. Den perioden i graviditeten jeg bare følte meg feit,var ikke veldig morsom sånn sett. Jeg er 174, så hadde jo fått mer mage tidligere om jeg var 10 cm lavere, tror jeg.

Skjønner deg godt jeg. Jeg er 184 og magen kom veldig sent. Jeg så bare forspist ut. :p

Skjønner godt hva du mener. Den perioden i graviditeten jeg bare følte meg feit,var ikke veldig morsom sånn sett. Jeg er 174, så hadde jo fått mer mage tidligere om jeg var 10 cm lavere, tror jeg.

Jeg er 157 cm, så jeg er i andre enden av skalaen ;) Jeg har fått mage tidlig begge gangene, men med siste slet jeg veldig med å skjule det fram til uke 12. I tillegg har jeg omtrent sett høygravid ut fra uke 25 og "alle" syns mine graviditeter er så lange og lurer på om jeg ikke føder snart fra uke 30. Det er koselig med gravidmage altså, men vi kunne kanskje delt noen centimeter?

Jeg skjønner deg godt :) men den magen er jaggu i veien når den først kommer også, så du får prøve å nyte det :p

Enig :p var på gravid fotografering. Var så fornøyd med å faktisk slippe å holde inne magen på en foto shoot ;) elsker magen min om dagen! 31+1.

Klart vi vil ha stor mage når vi er gravide. :)

Skjønner godt hva du mener. Gleda meg til det gikk over punktet at jeg ikke lengre bare så og følte meg tjukk i mageområdet, til at det var tydelig at jeg var gravid :p

Jeg er 183cm og fikk tidlige mage med alle. Så det er nok veldig individuelt :)

Selvfølgelig vil man se gravid ut, skjønner deg godt :)

Skjønner deg godt. Jeg var tykk, og syntes ikke jeg fikk noen fin gravidmage :-(

Ja, jeg er enig. Er av den typen som raskt får mage da. Allerede i uke 8 har det pleid å vise, men for folk flest ser det jo bare ut som jeg har lagt på meg, da er det noen lange måneder til den skikkelige gravidkulen viser :p

Er nok veldig individuelt, er 166 og får nesten ikke mage. Men sliter veldig i svangerskapene mine, med sykehusinnleggelser og diverse smågodt. Så på en måte er det helt ok å ikke ha en stor mage i tillegg.

Jeg er 157 cm, så jeg er i andre enden av skalaen ;) Jeg har fått mage tidlig begge gangene, men med siste slet jeg veldig med å skjule det fram til uke 12. I tillegg har jeg omtrent sett høygravid ut fra uke 25 og "alle" syns mine graviditeter er så lange og lurer på om jeg ikke føder snart fra uke 30. Det er koselig med gravidmage altså, men vi kunne kanskje delt noen centimeter?

Vi kunne godt ha møttes på midten haha! :p

Forstår deg veldig godt.
Ingen vil se bløtfeite ut som gravid:p vil tro de fleste vil ha definert babymage:)

Jeg er 160 og så ut som ei tønne i uke 27.. men skjønner godt at du vil "se gravid" ut og vise frem magen:)

Back
Topp