Vil du ha flere?

Jeg håper og tror at nr. 3 kommer, men det er nok noen år til[:D]!
Og gjør den ikke det, skal vi være fornøyde med to friske jenter[:D]!

Vet ikke helt hvor mange det blir, men jeg MÅ ha flere enn to. Vet ikke hva som er galt med meg, men jeg er fremdeles like babysyk, og kunne glatt fått en unge til i dag. I utgangspunktet hadde jeg lyst på minst 4-5 barn, men nå tror jeg ikke at jeg tåler så mange svangerskap.[&o]

Planen nå er å vente med å bli gravid til begge barna er så store at jeg ikke trenger å bevege meg for å passe på dem. Så store at de kan kle på seg selv, og har vett til å ikke løpe foran biler. Da er jeg blitt såpass gammel at det ikke er sikkert at jeg rekker mer enn en til.

Selv om jeg hadde et forferdelig svangerskap skal jeg hvertfall ha en til. Det er jo verdens beste premie etter 9 fæle mnd... men blir først om 3-4 år.

har nå to tette snupper. blir nok en til om noen år. vil så gjerne prøve på en gutt også[:D]

men kjenner at kroppen trenger ihvertfall 3 års pause

jeg har 2, så føler det holder for en stund. kanskje nr 3 om mange år :P

Vi vil ha en til, men ikke før i 2013[:)]
Hadde ett kjempe bra svangerskap. Bortsett fra flere måneder med litt kvalme var formen på topp..
Meeen, fødselen var helt jævelig.... Føler jeg må ha hvertfall 2 år på meg før jeg må igjennom det en gang til[8D][;)] 

Ja vil gjerne ha en til,kanskje til og med to,hehe[:)]

Men om noen år da,må få helsa på beina først, ta ferdig litt utdanning om øynene holder, så får vi se[:)] INGEN verdens stress, å vi brukte jo 3 år på nr en, så får se når man tør prøve igjen, men skal i allefall gjennom en operasjon nå snart, så kanskje flere, så får vi se hvordan det ender, å om/når det blir flere, men håper vi er så heldige og få i allefall til[:)]

Vi håper på å få en til om tre-fire år. Hadde et helt strålende svangerskap. Dessuten hadde jeg virkelig sett fram til fødselen, så det at jeg måtte ta hastekeisersnitt gjør nok ønsket om å oppleve en "vanlig" fødsel enda sterkere [:)]

Jeg vil gjerne ha en til, og synes det ikke skal gå for lenge mellom dem... Det er ti år mellom meg og mine søsken, og det er for lenge, er jo først nå vi begynner å få skikkelig kontakt... Snuppa mi har jo yngste onkel 4 år eldre enn seg selv på mannens side....

Vel.. tenkte leeenge at dette var første og siste!
Noe så grusomt som den fødselen ville jeg ALDRI oppleve igjen[:(] Og alle problemene etterpå..
En baby som skriker og skriker og sjeldent sover..
Kjenner jeg blir mer og mer sliten.

Men..jeg vil jo gi han et søsken. Så kanskje om noen år.. når fødsel er "glemt"[:)]

Har 2 fiiiiiiine gutter nå, så det er klarer seg med det... Vil ikke være gravid en gang til jeg.,.. fødsel skulle jeg nok greid, men den psykiske greia å gå gravid det kan jeg klare meg uten...:) Også blir jeg vel ikke yngre heller... er 34år nå så... 

Jeg gråt jo sånn -mens jeg ble sydd- over at lille H måtte bli et enebarn, noe så j#&!i kunne jeg aldri gå igjennom igjen. Har selv tre søsken og har alltid sett for meg 2-3 barn... De fysiske smertene var glemt etter 2 dager, den mentale påkjenninga er nå redusert til et overkommelig problem, så tipper det blir å prøve på en til innen 2 år. Men vil gjerne at søstera mi skal få unge nr 2 først og fortelle meg at det gikk mye greiere enn førstemann [:)]

Fikk nr 2 nå.. Vet sannelig ikke om jeg ønsker flere. Hadde fine svangerskap med begge. Men en må jo ha tid til alle etter fødselsen også. Kjenner litt på dette, at elstemann ikke får nok oppmerksomhet, ikke koselig å levere han i bhg når jeg helst vil være der med han men har ikke energi til å ha begge hjemme hele dagen. Og jeg vet han har godt av å være med flere barn. Er jo mye hjemme med begge når sambo er hjemme fra nordsjøen. Så d å få en til... Jaja d blir iallefall en attpåklatt. Har kun en søster selv og hun har flyttet til danmark, så vært greit å vært flere tenker jeg.. men... Vi får se hva tiden vil bringe..

jeg hadde en tøff graviditet å en fæl fødsel, men jeg vil veldig gjerne ha en til [:D] får jo verdens beste premie når man er ferdig som er absolutt verdt alle smerter! men etter å ha revnet igjen å må opp å skjære vekk kjønsleppa å enda ikke føle seg bra etter 2 måneder etter fødsel, er det ekke en ny baby som er først i tankene.. åsså vil jeg kose meg me gull jenta vi har fått før det blir en nummer to [:D] må også komme litt nermer min kjære først.. vi har ikke fått så mye kjærestetid til hverandre enda...

Vil på en måte det ja, føle meg ikkje ferdi.. Men må nesten berre innsjå at 3 unga på 3,5 år får vere nok, kroppen takla ikkje svangerskapa so godt, so det går veldi utover familielivet, men fødslane e en drøm og ei fin oppleving so eg gjerne vil oppleve igjenn. E vel kanskje der lysta på fleire unga ligge.
Men mannen seie 3 e nok, vi må ha tid og økonimi til å følge opp ungane og [;)]

ja, både jeg og sambo har lyst på 4stk om vi velger fra hjerte... men nå har vi verken råd eller plass til flere en det vi har så må bli om mange år med enebolig og bedre økonomi[:)]

Her er vi ferdige, blir bare en baby her i hus[:)]
Graviditeten var grei nok, samme med fødsel selv om det var jævlig der og da, men ettertiden har tatt alt mot fra meg!
Lille har vært kjempesnill, men kroppen min takler ikke påkjenningen igjen tror jeg...

Her blir det nok en til, kanskje to... [:)] Men det blir nok ikke før om 2-3 år [:)]
Jeg hadde en kjempefin fødsel og vil gjerne oppleve det igjen - også vil vi jo gi lille Hermine et søsken eller to [:D]

Back
Topp