Vil du bli gravid igjen?

Jeg vil ikke føde igjen. Og savner egentlig ikke graviditeten, selv om den var ganske grei :) Syns det er overveldende å få barn ( min første, har to bonus) og mini er 4 uker. Jeg får spørre meg selv igjen om noen måneder. Nå er det muligens for "nært". Men vi et veldig glade for å ha fått ett barn, siden jeg egentlig ikke kunne få! Så jeg tror det blir med vårt lille mirakel :)
 
Her blir det ingen flere. De to eldste er det 20 mnd i mellom. Perfekt aldersforskjell for oss. Gutta har så ekstremt stor glede sv hverandre. Vesla og mellomste er det nesten 6 år i mellom.
Nå har jeg en følelse av at familien er komplett,verdens beste følelse. ❤️❤️❤️
 
Jeg savner ikke graviditeten, jeg var dårlig største delen av den. Vi tenker å prøve å få i gang ett prøverørsforsøk i juni-august neste år. Håper jo det går på første forsøk, vi kan tenke oss to relativt tette, men da har vi tid til å fortsette forsøkene så det ikke blir så stor avstand i alder.
 
Vi begynner ikke på prevensjon etter fødsel, så håper bli gravid igjen så fort som mulig, helst innen de 6 første mnd :)
 
Min første nå, og gleder meg til nr 2 eventuelt en nr 3 også :) hadde en herlig graviditet og fødselen gikk bra.. Men blir nok ikke ennå, men ikke noe senere enn 2-3 år mellom dem i såfall :)
 
Jeg vil bli gravid igjen, men vil vente til lille er nermare 2 år:) håper på 3 barn, har nå fått første:)
 
Kunne ikke falt meg inn. Fire barn er nok :)
 
Er ikke fremmed for tanken her nei. Men vil isåfall vente til pjokken er ca tre år,vil kose meg med denne tiden sammen med han:) har to tette og vet ærlig talt ikke om jeg hadde orket d en runde til.
 
Er fornøyd med to nydelige og friske jenter med 3 1/2 års mellomrom, hvor minste er 3 uker snart. Er 25 år og skal ikke fraskrive meg tanken helt om et barn til, men det skjer ikke før om mange år! :)
 
Vi ønsker oss nr 3, men først i 2019 her også.

Synes dette svangerskapet har vært tungt og mange bekkenproblemer. Jordmor mente det var pga det ikke er så lenge siden jeg fødte sist (2 år) og at kroppen ikke har fått restituert seg ordentlig. Kunne tenke meg å vente til minste er 3 år før neste komme (minst 4 år til neste graviditet sa mannen ;) )
 
Kunne gått gravid og føde igjen! Men med dobbel spedbarn stress her, er jeg ikke i tvil om at det ikke blir flere. Selv om jeg føler meg snytt for en siste Babykosen. Mye mer avslappet denne gangen
 
Back
Topp