Vil du alltid

LilleLisska

Forumet er livet
bo der du bor nu?? [8D]

Eller kunne du tenkt dæ å bo en anna plass? [:)][;)]

Jeg kunne tenke meg å flytte tilbake til hjembygda mi. Bor en halvtime unna nå og det er laaangt for meg. Nesten alle jeg er glad i bor der.

kunne godt tenkt meg å flytte jeg...spesielt hver vår[:D]men så er det det at ungene må bytte skole og finne nye venner,og jobb til meg som blir et spørsmål hver gang...eller...vi får da bygd på huset...en gang[8|]det går som regel over.....liker meg egentlig i by jeg, nesten iallefall sentralt....bor på bygda nå, men det er jo forsåvidt sentralt likevell da....så har det jo bra erikke det!
ble vell egentlig bare vås dette[:D][:D]

Hehe.. Noen som hadde bra forklaringer her! [8D]

Tror ikke det blir noe flytting på oss! Vil bare ha hus æ! [:D]

Jeg savner familien og byen min! Så det betyr vel nei..

Født og oppvokst i Drammen bor nå på en gård langt oppi nord-trøndelag.

Overveid danmark.... MEN når jeg tenker godt om er det deilig å ha familien nære når den er såpass stor som den er. Skal i bursdag snat og da er det invitert rundt 60 medlemmer og det er bare på ene siden av familien og folk som bor her[:D]

Jeg har flyttet sinnsykt mye så det vil jeg ikke, skal flytte ut av byen til høsten og der vil jeg bli [:D]

hvis vi noen gang flytter herifra så blir det ikke mer enn max 10 min herifra[:)]  vi er begge født og oppvokst i nærområdet så vi blir værende her[:D]

Kommer nok alltid til å holde meg innenfor stavanger/sandnes/sola området! Flytter nok aldri lengre enn det [:D]

Æ kan fløtte kor som helst!
Bare ikke lenger nord en hjemkomunen!
Vi har bynt å leke me tanken på å fløtte litt utaførr oslo, så
man vet aldri[:D]
Drar dit vinden tar mæ æ!

ORIGINAL: bagheera

liker meg her jeg[:D]

jeg trives her i trondheim... jeg har bodd i sarpsborg i ca 5 år for  6år siden... men trives best her[:D]

født og oppvokst på østlandet, men bodd i bergen i 9 år. kommer nok ikke til flytte. sambo er bergenser, og de er vanskelig og flytte på[8D] 
men skal innrømme at det er godt at min mor, stefar og lillebror også bor i bergen[:D] selv om jeg fortsatt savner pappaen min[:-]

Her skal jeg bygge og her skal jeg bo[:D][:D][:D][:D] Har hvertfall ikke planer om og flytte, kjøpte dette her for ganske nøyaktig 2 år siden[:D]

Jeg er ikke fast grodd!

skulle jeg ha bodd i Norge så skulle jeg bodd her[;)]

men vi flytter til canada:

jeg stortrives her vi bor nå, med både huset og nabolaget.. så kunne ikke tenke meg å flytte permanent.. men kunne godt ha tatt ett år eller to i utlandet...  eller Tromsø[8D]

Jepp, elsker byen vår!!

Jeg vil veldig gjerne flytte tilbake til Stavanger, men tror ikke det blir aktuelt[:(] Hvertfall ikke enda!

Back
Topp