Mamma til 4
Elsker forumet
Vil smertene og såret på den ene puppen noen gang bli bedre ? Hvor lang tid ? Såret gror jo ikke
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver å avlaste hvor lenge smurte du ?Sniker fra juli 2014.. Jeg var sår i 8 uker . Det som hjalp til slutt var bruidilin salve. Og avlaste litt med pumping en stund (1-2 dager).
En ukes tid tro jeg. Men merket forskjell etter noen dager bare. Jeg hadde dyyype så rundt hele vorten.. Grøss. Er 8 mnd siden. Men synes det var verre en fødsel. Hvordan går det?Prøver å avlaste hvor lenge smurte du ?
Uff høres ikke bra ut :/ tok du no prøve av de ? Jeg har et lite sår men det er dypt og kjempe vondt å amme ! Så håper det kan bli bedre !En ukes tid tro jeg. Men merket forskjell etter noen dager bare. Jeg hadde dyyype så rundt hele vorten.. Grøss. Er 8 mnd siden. Men synes det var verre en fødsel. Hvordan går det?
Nei. Gjorde ikke det. Kjøper sånn salve reseptfrie på apoteket er bakteriedrepende ja. Husker jeg grua meg til å amme :/ Det går heldigvis over. Og jeg ammer ennå. Masse, både dag og natt kunne vært foruten natta er ikke apotek åpen idag? Jeg hadde dratt å kjøpt. Eventuelt prøve ammeskjold. Jeg fikk ikke det til daUff høres ikke bra ut :/ tok du no prøve av de ? Jeg har et lite sår men det er dypt og kjempe vondt å amme ! Så håper det kan bli bedre !
Har prøvd ammeskjold og fikk ikke til :/ har sånn salveNei. Gjorde ikke det. Kjøper sånn salve reseptfrie på apoteket er bakteriedrepende ja. Husker jeg grua meg til å amme :/ Det går heldigvis over. Og jeg ammer ennå. Masse, både dag og natt kunne vært foruten natta er ikke apotek åpen idag? Jeg hadde dratt å kjøpt. Eventuelt prøve ammeskjold. Jeg fikk ikke det til da
Så bra. Ammer du på den vonde nå eller pumpe du bare? Jeg pumpe ikke så mye heller. Fordi det gjorde vondt også. Man får uansett opp produksjon senereHar prøvd ammeskjold og fikk ikke til :/ har sånn salve
Vet du om babyen suger rett forresten? Prøvd tilbakelent ammestilling?[/QUOTden vorta jeg får sår på virker litt større enn den andre og jeg tror han suger feil. Jeg har ammet på den innimellom men tror jeg må ta ei god pause å bare pumpe. Blir så vondt hver gang jeg ammer