vil det bli bedre??

Travel mamma

Gift med forumet
jeg er så utolig trøtt for tiden. og kjenner jeg bruker all min energi på jobb for så å være sliten når jeg kommer hjem og klarer ikke å være helt med , med ungene mine. hvordan har det vært for deg på jobb og gravid? venter mitt 3 barn så merker det på kroppen allerede i forhold til mage å sånt

Ja, det vil bli bedre sier de iallefall [:)]
Trøttheten fikk jeg beskjed om skulle gå over etter 1 trimester, kanskje litt uti.
Og det gjorde den med meg iallefall [:)]

Husk å ta vare på deg selv og da!
Hverken du, dine barn eller babyen tjener på at du sliter deg ut.

ORIGINAL: Bdancer

Jeg var kun våken på jobb jeg, sov døgnet rundt ellers nesten. Hvertfall på begynnelsen. i tillegg satt kvalme meg ut av spill. Så heldigvis hadde ikke Odin eldre søsken, for de hadde jeg ikke klart å ta meg av.

Snakk med legen din du, det er jo ikke meningen du skal slite deg helt ut. Dessuten er jo barna dine viktigere enn jobben...!?

ja, de er viktige selvfølgelig. jeg trives så godt på jobb også , så har lite lyst å sitte hjemme og. får se om jeg ikke kan få litt lettere oppgaver så jeg ikke blir fullt så sliten! er heldigvis ikke kvalm lenger! barna mine fra før er 4 1/2 år og snart 2år.

Jeg syntes det var mye verre med nummer to enn med nummer en. ble 100% sykemeldt i uke 29 av svangerskapet og kunne ikke klart meg uten...

Back
Topp