Vil derer dele bilder av barna dere har?

Isabella.JPG Søta.JPG Et par bilder av min store prinsesse ;)

Du har så nydelige barn <3 <3

greier ikke holde tårene tilbake når jeg ser på nydelige Aron. Han er så perfekt og skjønn. Så vanvittig urettferdig. Kan ikke forestille meg hvordan dere har har det <3 <3

Datteren din er også nydelig.

<3 <3

sign, nydelige er de begge 2 <3<3<3

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

herlig jente snuppemor:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Utrolig søt jente snuppemor <3 milliondollar smile :)

Å hærlighet<3 Ikke for å være deprimerende her, men når jeg ser det bilde så får jeg så lyst å klemme deg hardt! Lille nydelige englegutten! Nå griner jeg her, tåler ikke å se/lese om slike historier, men klarer ikke å la være...
Skjønner godt at du vil dele bilde av Aron, han har jo vært din gutt i 9 mndr, akkurat som andre. Det er jo han "lillebror" uansett :) Å jenta deres var bare helt nydelig, skikkelige skjønne øyne :)

Jeg skal vente til jeg er 12 uker, så dokker det vel opp bilde av guttene mine ;)

Å hærlighet<3 Ikke for å være deprimerende her, men når jeg ser det bilde så får jeg så lyst å klemme deg hardt! Lille nydelige englegutten! Nå griner jeg her, tåler ikke å se/lese om slike historier, men klarer ikke å la være...
Skjønner godt at du vil dele bilde av Aron, han har jo vært din gutt i 9 mndr, akkurat som andre. Det er jo han "lillebror" uansett :) Å jenta deres var bare helt nydelig, skikkelige skjønne øyne :)

Jeg skal vente til jeg er 12 uker, så dokker det vel opp bilde av guttene mine ;)

Tusen takk søte deg <3
Han er jo sønnen min ja og han er jo en fullbåren baby så jeg syns ikke det er upassende å vise han frem til hele verden, men gu som jeg savner han og skulle ønske han var her <3
Ja jeg er enig i at begge mine barn er nydelige ;) gleder meg til å se guttene dine :)

For en nyydelig liten englegutt.
Og ffor ei sjarmerende jente. Nydelige barn du har.

Her er gutten min <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1357900168505.jpg
    uploadfromtaptalk1357900168505.jpg
    35,7 KB · Visninger: 35
For en nyydelig liten englegutt.
Og ffor ei sjarmerende jente. Nydelige barn du har.

Her er gutten min <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

For en stor sjarmør <3 og deeee mine øynene <3

Mange nydelige barn her inne ser jeg ;) Gleder meg til å dele bildene av mine 3 fantastiske barn, men er foreløbit for tidlig for meg å dele dem her inne. Har ikke fortalt det til noen enda, å vet at jeg har venninner og bekjente her inne på BV. Men de kommer om ca 6uker ;) Gleder meg til det :)

Og så må jeg si at Aron var bare helt utrolig nydelig <3

Så fine de er :)

Kan legge ut bilde etter uke 12 jeg også ;)

Jeg skal og dele når det er litt tryggere med graviditeten :)

Sent from my HTC One X using BV Forum

NYDELIGE barn, Angelica2010:):):)

Sent from my HTC One X using BV Forum

Så koselig at du vil dele bilde av Aron med oss <3 Han er nydelig vakker <3 Er så glad på deres vegne at dere allerede har en liten spire på vei som kan lette litt på den store sorgen dere må bære på.. De andre barna her er også nydelige :) kommer kanskje av mine litt seinere :)

ImageUploadedByBV Forum1357992324.096363.jpg Setta er mi lille solstråle <3

For en fin fin jente!!!! <3

nyydelige barn <3 ser lovende ut for 3.mann med så søte søsken!

Back
Topp