Vil derer dele bilder av barna dere har?

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
Jeg har lyst å dele, men jeg må nesten spør om dere vil se Aron eller om dere bare vil se Angelica, siden det er litt spesielt å se bilde av Aron, men han ser veldig fin ut og jeg har bilde i svart/hvitt så det er ikke noe skummelt for dem som gjerne tenker det :)

Jeg syns du skal få bestemme selv om du vil vise bilder av Aron eller ikke. Personlig synes jeg bare det er fint. Det er barnet ditt, hvorfor skulle du ikke kunne vise ham frem? :angel11

Men du kan gjerne skrive sterke bilder i overskriften?

Jeg syns du skal få bestemme selv om du vil vise bilder av Aron eller ikke. Personlig synes jeg bare det er fint. Det er barnet ditt, hvorfor skulle du ikke kunne vise ham frem? :angel11

Men du kan gjerne skrive sterke bilder i overskriften?

Helt enig. Har ingenting imot å se bilder av begge barna dine :)

Dere er så ubeskrivelig søte <3

12090064.jpg

Aron min <3

enig med jentene over :)

IMG_4500.JPG
Angelica :)

Tusen takk <3 Andre som vil dele? :)

hehe det er forståelig :)

kjempefine :) får ikke til å legge inn :P har ingen bilder inne på denne pc'n (ny) og fikk ikke til med iphonen :P

nydelige barn du har angelica2010 :-) kan dele bilde av jenta mi når alle vet om babyn i magen:-) å om jeg går det til da:-)

nydelige barn du har angelica2010 :) kan dele bilde av jenta mi når alle vet om babyn i magen:) å om jeg går det til da:)

Det gjør du! Vi skal ALLE få friske levende babyer i september, det har jeg bestemt :)

Du har så nydelige barn <3 <3

greier ikke holde tårene tilbake når jeg ser på nydelige Aron. Han er så perfekt og skjønn. Så vanvittig urettferdig. Kan ikke forestille meg hvordan dere har har det <3 <3

Datteren din er også nydelig.

<3 <3

Du har så nydelige barn <3 <3

greier ikke holde tårene tilbake når jeg ser på nydelige Aron. Han er så perfekt og skjønn. Så vanvittig urettferdig. Kan ikke forestille meg hvordan dere har har det <3 <3

Datteren din er også nydelig.

<3 <3

Tusen takk søte deg <3

Nydelige barn, Angelica2010! ;)

Back
Topp