Vil dere vite?

Jeg vil også vite, av ren nysgjerrighet! Er enig med at fargehysteriet har tatt av, og jeg har ingenting i mot i å skulle evnt kle min lille jente i blått, men jeg vil gjerne vite om jeg kan shoppe etter søte kjoler eller tøffe klær :) utover bodyer er det veldig lite som er kjønnsnøytralt føler jeg...
 
Vi vil vite kjønn!

Har ikke noe i mot litt rosa og lyseblått heller, det er jo så mye fint! :dummy::dummy1:
 
Jeg vil gjerne vite, mannen vil ikke. Så da skal vi nok vite :D Men bare hvis jordmor føler seg sikker på at hun ser riktig kjønn, ellers er det ingen vits.
 
Tror jeg har ombestemt meg. Tror ikke jeg vil vite likevel, men mannen vil. Han er overbevist om at han kan få vite det uten at det er noen risiko for at han skal røpe det for meg. Jeg er dog ikke like overbevist o_O
 
Vi skal vite. Skal på ul i uke 13ish tror jeg uansett så får vite da regner jeg med [emoji4] var 13 uker sist vi fikk vite og [emoji2] Har absolutt ingen preferanse, men blir mer ekte når vi vet hvem som er der inne [emoji7] Har ikke kjøpt skikkelig såkalte gutteklær til han vi har så alt kan nok brukes uavhengig av kjønn [emoji1360] Syntes det er finest med nøytrale farger uansett. Selvom det var veldig irriterende at alle trodde han var jente fordi han hadde hvit ulldress ifjor. Hvit er tydeligvis jentefarge [emoji849]
 
Jeg vil vite. Trenger å vite hvilket navn vi skal bruke på mageboeren mens h*n ligger der.
 
Vi skal vite. Skal på ul i uke 13ish tror jeg uansett så får vite da regner jeg med [emoji4] var 13 uker sist vi fikk vite og [emoji2] Har absolutt ingen preferanse, men blir mer ekte når vi vet hvem som er der inne [emoji7] Har ikke kjøpt skikkelig såkalte gutteklær til han vi har så alt kan nok brukes uavhengig av kjønn [emoji1360] Syntes det er finest med nøytrale farger uansett. Selvom det var veldig irriterende at alle trodde han var jente fordi han hadde hvit ulldress ifjor. Hvit er tydeligvis jentefarge [emoji849]

Å, nei du! Jeg hadde hvite klær på jenta mi, og alle trodde hun var gutt. Så kommer nok an på hvem du møter. Gult var visst også guttefarge, egentlig alle farger utenom rosa erfarte jeg. Fikk ofte høre «men hun har ikke på seg rosa..». Bare å glemme hva ukjente folk sier, de har ikke peiling. Nøytralt er fint på begge kjønn og alle farger er fint på begge kjønn. Jeg hadde også en veldig jentete body (den var gul med rysjer) på jenta mi, og en mann trodde hun var gutt.
 
Jeg vil vite! Klarer ikke la være!
 
Jeg vil vite <3 ikke fordi kjønnet er så viktig. Men føler jeg blir litt ekstra kjent med mageboeren når jeg vet litt mer på en måte[emoji39][emoji173]️
 
Jeg gleder meg til å få vite kjønn :love7 og særlig til å bestemme navn! Er ellers helt enig i det som skrives over her ang. farger på klær, leker osv. Mitt barn skal få klær og leker i alle regnbuens farger.
 
Vi vil gjerne vite hvis de klarer å se noe. Vi fikk vite tidlig med de andre to og syns det var greit ☺️
 
Vi vil vite. Vi er begge alt for nysgjerrige til å vente til fødselen. Dessuten er det mer praktisk ifht strikking [emoji16]

Helt greit at folk vil vite, ikke misforstå, men lurer på hvorfor du mener det er mer praktisk i forhold til strikking? Jeg strikka til jenta mi, visste ikke kjønnet, og kan nå bruke samme til nestemann uavhengig av kjønn. Jeg vil helst at det jeg strikker skal bli brukt masse, klærne blir jo ikke slitt. Gleder meg allerede til å kunne bruke samme strikkaklær. [emoji173]️
 
Fordi det er så mange fine kjoler, og jeg tror pappaen setter ned foten hvis vi får nok en gutt og jeg drar på han en kjole bare på grunn av at jeg har laga den selv [emoji1]
Helt greit at folk vil vite, ikke misforstå, men lurer på hvorfor du mener det er mer praktisk i forhold til strikking? Jeg strikka til jenta mi, visste ikke kjønnet, og kan nå bruke samme til nestemann uavhengig av kjønn. Jeg vil helst at det jeg strikker skal bli brukt masse, klærne blir jo ikke slitt. Gleder meg allerede til å kunne bruke samme strikkaklær. [emoji173]️
 
Fordi det er så mange fine kjoler, og jeg tror pappaen setter ned foten hvis vi får nok en gutt og jeg drar på han en kjole bare på grunn av at jeg har laga den selv [emoji1]

Haha! Du kan jo gjøre som meg, strikke dåpskjole? Da kan du bruke den også om du får gutt. Jeg strikka dåpskjole sist i tillegg til noe annet. Den kan jeg bruke om det blir gutt nå.
 
Back
Topp