Vil dere vite..?

Ja vi begge vil vite kjønn :)

Egentlig hadde det vært skikkelig gøy og spennende å ikke vite. Det kicket etter fødselen når du får vite, må være heftig! Men jeg hadde aldri i verden klart det, er alt for nysgjerrig - og har lyst til å komme i gang med noe typisk kjønnstypisk håndarbeid. Det er mye fint som funker til begge kjønn, men likevel.

Dersom vi får jente denne gangen, og så skulle bli gravide igjen - da vil jeg prøve å ikke vite kjønnet.

Vi vil vite, slik at vi kan forberede oss med tanke på innkjøp og lignende! Synes det det er så lite unisex klær, så vil være lettere å enten kjøpe til gutt eller jente;)

Vi vil vite. Mest av praktiske årsaker, men er også så nysgjerrig at jeg bare må ;)

jaaa MÅ vite hehe :-P jeg er så nysgjerrig, det er mannen også å ikke minst eldstesønnen vår. Så vi gleder oss. Her er det fra før to gutter å vi ønsker gjerne en tredje velkommen <3

Jeg vet at jeg selv er alt for nysgjerrig til å ikke få vite, selv om det hadde vært spennende å gå i uvisshet frem til fødselen. :)

Vi vil vite :) Skal bli tante til en overraskelse i november/desember og ei god venninne venter overraskelse nå 7.juli :) Jeg vet jeg ikke greier å vente ;) :P

Vi visste dem med begge dem andre og var veldig greit iforhold til innkjøp osv.
Så siden vi har en av hver så ønsker vi ikke og vite det denne gangen. Er siste mann nå så er eneste muligheten vi har til og ikke vite kjønne:)

Vi visste sist. Nå vil jeg egentlig ikke vite - men det spørs om jeg klarer å tøyle nysgerrigheten. Mannen vet ikke hva han vil, han har ikke tenkt så langt xsmile8

Vi vill vite

Første gang fikk vi vite, andre gang valgte vi å ikke vite. Den følelsen av å ikke vite er magisk. Nå har jeg ny mann og dette er han sitt første, han vil vite, så da skal vi det :)
Veldig greit rent praktisk :)

Vi vil vite. Definitivt!

Vi har ikke helt bestemt oss..Vil egentlig bli overrasket, men er ikke så sikker på at vi klarer å vente så lenge..

Back
Topp