Vil dere vite..?

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Kjønn?? Jeg leker med tanken på å ikke ville vite det jeg...
 
Vi vil vite :) gleder meg til å kunne strikke og kjøpe klær som er litt mindre kjønnsnøytrale :)
 
Vi vil nok ikke vite det denne gangen heller;) Jeg synes det veldig spennende å ha igjen den store overraskelsen til mållinja. Men skjønner på mange andre og ikke minst på de jeg møter i helsevesenet at det ikke er så vanlig lenger.
 
Vi vil definitivt ikke vite denne gangen heller. En åpner jo ikke julegaven før juleaften.... Var så utrolig stor stas å ikke vite. Fødselen ble jo en kjempe kjekk opplevelse da jeg visste at for hver rie, så nærma det seg at vi skulle få vite hvem som hadde vært i magen.. Vi hadde avtalt at mannen skulle se hvilket kjønn babyen var, for så å fortelle meg det. Hadde hatt guttefølelse hele graviditeten, så vi ble veldig overraska begge to da det var ei jente.. Jeg er ikke i tvil om at vi skal gjøre det denne gangen å. Ubetinga positiv opplevelse (for oss) å ikke vite... :)

En anna ting... det føltes så mye kjekkere for meg at mannen fikk lov til å være den første av oss som visste hva det var, og kunne fortelle meg det. Siden jeg er priviligert å få oppleve alle gravidopplevelser, riktig nok ikke bare positive ting, men jeg skjønte vi venta barn først, jeg så testen først, jeg merka liv først, jeg kjente første spark, som mor har en ett helt anna bånd med babyen siden vi er gravide i 9 mnd.. Babyen kjenner våre hjerteslag, den kjenner igjen stemma, den blir rugga i søvn av bevegelsene våre...Den følger hele tiden alt jeg gjør. Så da syntes jeg det var veldig greit at mannen skulle få den gleden først, og jeg ville heller ha han til å fortelle meg det enn at en random person skulle få fortelle meg en så viktig ting..
 
Last edited:
Jeg har i utgangspunktet ikke tålmodighet og nysgjerrigheten er for stor til å ikke vite hva som kommer, men samtidig hadde det vært utrolig morsomt å ikke vite:)
Får diskutere litt med mannen, om hva vi gjør:) han er en veldig planlegger, så regner med han vil vite det, mtp innkjøp osv:) hehe
 
Vi vil vite :)
 
Vi har snakket om å ikke vite det denne gangen:) vi har visst det de to forrige gangene, og dette blir siste sjangs til å få overraskelsen på slutten;)
 
Ja vil vite. Praktisk :)
 
Jeg har tenkt på å ikke vite det. Usikker på om jeg klarer å tøyle nysgjerrigheten nok da.
Bekymrer meg ikke for evt innkjøp, trives utmerket med nøytrale farger. Vil vel egentlig bare være glad for å kunne utsette de rosa innkjøpene i tilfelle det skulle bli jente.
 
Jeg må vite... Hadde aldri klart å holdt meg uten å vite det i 9 mnd, med mindre de ikke klarer å finne det ut :p
 
Første gang ville eg vite, mens samboer ikkje ville.
Denne ganga har me snudd begge to. :) Eg vil bli overraska, han vil vite.
Har hatt guttenavn og jentenavn klart i mange år uansett. ;)
 
Tviler på at jeg klarer å styre nysgjerrigheten min, så kommer nok til å ville vite det denne gangen også. Men synes det virker utrolig spennende å ikke vite :p
 
Jeg MÅ vite! Er altfor nysgjerrig :-) hehe
 
Viste ikke denne gang. Forjettede gang så vi selv hva det var. Og hun dama bare bekrefta det. Nå er jeg litt usikker på om vi skal vente til barnet er født.
 
Vil helt klart vite om vi kan.
Har to gutter fra før, så greit å vite om vi kan belage oss på litt arvings eller om alt må bli nytt;)
 
Vi vil vite :) Greit å kunne forberede seg litt.
 
Back
Topp