Vil dere vite?

Pannekaka<3

Andre møte med forumet
Vil dere vite kjønnet?

Jeg og manne min har bestemt oss for og ikke vite. Vi vil vente til babyen blir født :)
Selv om jeg nesten er sikker på at vi får en gutt.

Ja jeg vil vite :) Er en av de "milepælene" jeg gleder meg mest til. Føler jeg får et mer personlig forhold til babyen når jeg kan omtale den lille som "han/hun", og konsentrere meg mer om å finne navn på han/henne. Gjøre litt mer bevisste valg av utstyr og klær osv :)

Ja!!! Gleder meg til å vite kjønn ♥

Jeg visste ikke sist, og syns egentlig det var helt fantastisk!
Hadde 'magefølelse' hele svangerskapet på at det var en gutt, drømte det ganske tidlig, klarte bare å komme på guttebarn osv. Så vi blei så overrasket når det var en jente! Det var en helt utrolig følelse!

Denne gang tror jeg at jeg kommer til å vite det. Det har bare blitt sånn tror jeg. Kanskje litt pga det forventes at man vet, og at alt kan planlegges og kjøpes inn..
Kjenner nå når jeg skriver at jeg ikke vet helt hvorfor man skal vite.. Må kanskje tenke litt mer på det.. Alt trengs jo ikke å planlegges... Og tålmodighet er jo en dyd.

Hva er dine grunner til ikke å vite?

Vi vil ogå vite:-) alt for nyskjerrig til å ikke vite og er enig med kakedeig i at man får et litt mer personelig forhold til baybien når man vet kjønnet:-)

må vite, tror ikke jeg klarer å vente så lenge med å ikke vite :) Pluss lettere å finne ting og klær :)

Må vite jeg også. Er første barn her så synes det er greit å vite når jeg skal begynne å handle ting.
Går jo an å kjøpe ting som er veldig nøytrale i fargen...men mamma pleier alltid å strikke babytøy til barnebarna...har bare gutter til nå. Hun klør etter å strikke jentetøy så hun håper jo på bestilling av jentetøy da.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Jeg visste ikke sist, og syns egentlig det var helt fantastisk!
Hadde 'magefølelse' hele svangerskapet på at det var en gutt, drømte det ganske tidlig, klarte bare å komme på guttebarn osv. Så vi blei så overrasket når det var en jente! Det var en helt utrolig følelse!

Denne gang tror jeg at jeg kommer til å vite det. Det har bare blitt sånn tror jeg. Kanskje litt pga det forventes at man vet, og at alt kan planlegges og kjøpes inn..
Kjenner nå når jeg skriver at jeg ikke vet helt hvorfor man skal vite.. Må kanskje tenke litt mer på det.. Alt trengs jo ikke å planlegges... Og tålmodighet er jo en dyd.

Hva er dine grunner til ikke å vite?

vi har en av hver fra før, så nå har vi både gutte og jente klær og ting i boden klart.
Føler egentlig at jeg må vite det, men har litt lyst på å få en overraskelse denne gangen :)
Gleder meg til ultralyden om jeg klarer å holde meg unna å vite det.

Jeg fant ut tilfeldig sist at jeg var gravid :) og ville da ikke vite på oul :) min sambo har og en fra før og di viste hva di fikk :) jeg har sagt at jeg har et stort ønske om å ikke vite denne gangen heller :) ikke no spesiell grunn enn at det er et av livets mysterier som jeg synes vi skal ta vare på :)

Skulle ønske jeg kunne klart å ikke vite, men jeg bare mååå vite det:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

jeg vil vite det er alt for nyskjerrig til og ikke vite og er litt kos når det gjeller handling. og blir det gutt må jeg handle masse nytt

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her har vi ikke bestemt oss enda. Hadde vært veldig spennende å ikke vite:)

♡ september 2014 ♡

Jeg fant ut tilfeldig sist at jeg var gravid :) og ville da ikke vite på oul :) min sambo har og en fra før og di viste hva di fikk :) jeg har sagt at jeg har et stort ønske om å ikke vite denne gangen heller :) ikke no spesiell grunn enn at det er et av livets mysterier som jeg synes vi skal ta vare på :)

Et av livets mysterier, den likte jeg:)

Siden det er førstemann, tror jeg ikke jeg klarer å la være å vite. :) alt for nysgjerrig og spent! :) hehe

Vil vite!!!! :)

Aaaaalt for nysgjerrig til å vente :)

Jaaaa!!! aaalt for nyskjerrig. Men til no så har det her svangerskapet vært helt likt det forrige (når eg fikk min sønn), så har fått skikkelig magefølelse på at det e en gutt til på tur :D

Back
Topp