Vil dere vite?

jepp

jeg hadde planer om å ikke vite noe denne gangen meeeen jeg er så nysgjerrig at jeg kommer ikke til å klare å la være! pluss at jeg og sambo har et veddemål så jeg må vite uansett :P

Jeg har veldig lyst til å vite, mens sambo er mer på å ikke vite.. Så får se hva det blir til, men håper og tror at jeg kanskje får viljen min :) Hihi

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Valgte å ikke vite sist, og å vite denne gangen. Jeg foretrekker sistnevnte

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi visste ikke med første, visste med andre. Med denne tror jeg ikke vi skal vite. Synes det var superspennende jeg:)

Jeg vurderte å ikke vite med førsteman, men var så mange praktiske grunner til å vite at det ble det. Og angrer ikke. Kjekt å kunne si han/hun/navn til bebis i magen, og mye enklere iforhold til utstyr!

Jeg vet ikke..! Jeg har mest lyst til å ikke vite, mens sambo nok har mest lyst til å vite ;) Vi får se, har enda god tid å tenke på ;)

Jaaaa :) fikk vite med nr 1, nr 2 trodde de var en jente helt til slutten da sa de det var en gutt. Og en gutt kom ut som nr 2 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er så nysgjerrig at jeg aldri hadde klart å vente helt til fødsel. Gleder meg til å (forhåpentligvis) få vite kjønn på oul! :)

Jaa! :-) Kan ikke forestille meg å skulle vente med det, vil vite det så fort som mulig. :-D

Jeg vil vite siden jeg er en nyskjerrigpetra! Men mannen vil ikke vite det, og sier at da får ikke jeg heller vite det - fordi da klarer jeg ikke å holde tett. Ehehehe. :D :P

Jeg vil vite det :) Sist gang visste bare jeg det og ikke han. Jeg klarte faktisk å holde det hemmelig også, så det kan jo være et alternativ til de som er uenige i om de skal vite det eller ikke :D

Back
Topp