Vil dere vite skjønnet på barne før fødselen?

Visste det ikke med førstemann! Det var jo spennende det, men denne gangen vil jeg vite :-)

Jeg visste det første gang, og har lyst å ikke vite denne gang. Deilig å gå og lure i spenning! Bryr meg ikke så mye om "gutteklær" og "jenteklær". Det eneste gutten min vil gå i nå om dagen er søsterens rosa klær og kjoler ;)

Vi skal vite det.. 

Jeg er altfor nysjerrig til å gå så lenge uten å vite hvem som bor inni meg :)

Vi visste det forrige gang, men nå er jeg litt usikker på om jeg vil :) Artig å følge med om sv.skapet er lik ell ulik det forrige å gjette litt sjøl. Er veldig nysgjerrig, men skal prøve å holde ut, sikkert kjempekoselig å få overraskelsen til slutt :)

Vi vil vite det, men vi vil holde det for oss selv og ikke si det til andre:) Er sikkert masse morsommere å fortelle nyheten om barnet som har kommet om de ikke vet hva vi har fått;D

her vill vi gjerne vite det
viste det sist og synes det var veldig kjekt

Vi har visst det med di to andre så vi må nok vite det denne gangen og :) siden vi har to jenter hadde det jo vert flott med en gutt da :) litt praktisk og med tanke på klær :)

Jeg har egentlig litt lyst til å ikke vite det, men både jeg og sambo er så utrolig nysgjerrige og utålmodige så jeg vet ikke om vi klarer det! ;)
Også av rent praktiske grunner er det jo greit å vite kjønnet.
Forrige gang valgte vi å vite kjønnet på ord. ul.

Men - jeg har veldig lyst å oppleve det som står beskevet ovenfor her av noen... at når ungen blir holdt opp så får vi etter 9 mnd. vite hva som har skjult seg der inne! Det virker som et fantastisk øyeblikk som man bare må få med seg en gang i livet :)

Håper jeg klarer å overtale sambo til å ikke vite det :)

Nå begynner jeg virkelig og tvile på megselv om jeg klarer og holde ut 9 mnd uten å vite det hehe :) 

Vi skal vite :)

Har funnet ut at det er umulig og ikke få vite kjønnet :) begynner allerede og tenkte på åssen farge jeg skal ha på vogn. og ikke minst denne svigermor som skal strikke alt mellom himmel og jord <3 

Er alt for nysgjerrig til ikke å få vite:p

fikk vite det med begge de andre, denne gangen skal jeg vite det om denn lille vil vise oss da, gruunet klær, vi har alt av jente tøy så om det blir jente trenger vi ingen ting, men om det blir gutt trenger vi alt for etter første mann ble klærne liggende fuktig i bod og dermed måtte bi kaste de. så vi trenger i grunn å vite det.. =) og blir det gutt  blir nesten alt etter lille snuppa solgt, grunnet vi leier og har aldrig god bodplass så dermed kommer vi til å kvitte oss med baby utstyr etterhvert siden dette blir vår siste.. =) vi er typiske mennesker som hater rot og lagrer svært lite.. =) rydder ofte på bod og skap for og si det mildt..

Back
Topp