Vil dere vite skjønnet på barne før fødselen?

MartineElida

Andre møte med forumet
Jeg har allerede en gutt fra før og denne gangen har jeg lyst på litt mere "spenning" med å ikke vite skjønnet på barnet før det blir født :)
er det noen andre som har denne planen eller gjort det før?

Jeg vil gjerne vite kjønnet.. Klarer ikke den spenningen i flere mnd

frk.vims skrev:
Jeg vil gjerne vite kjønnet.. Klarer ikke den spenningen i flere mnd

Det er utrolig spennende og ikke vite det :P jeg lurer på hvor lenge jeg kommer til å holde ut egentlig :)

Vi har en av hvert fra før, visste ikke kjønnet på forhånd verken første eller andre gang. Så - denne gangen er jeg litt fristet til å vite, selv om jeg helt klart syns det har sin sjarm og ikke vite også... :-) Får se hva jeg og mannen blir enig om :-)

Vi skal ikke vite det har jeg bestemt :D har ei frøken fra før av, og da visste vi det. Vil prøve ut det å ikke vite også.

De to andre mine visste jeg ikke hva var før de kom, og skal heller ikke vite det denne gangen!

Så utrolig følelse idet de løfter ungen opp i lufta, og man endelig får se hva som skjulte seg der inne! 

Tror nok vi er for nysgjerrige så vi vil nok vite det, om det lar seg gjøre da :) Klarte ikke å la være å vite kjønn på de to andre, så tror nok ikke vi sier nei til å vite det denne gangen...:)

Vi skal garantert vite kjønnet den gangen her å =) 

Er for nysgjerrige begge to til å ikke vite :p 

Vil definitivt vite det!

Er alt for utolmodig til noe annet :p

Jeg vil nok vite det pga klær å div...
Men tror nok at jeg allerede vet det :)

Sist viste jeg det når jeg var 5 uker. tok det som en selvfølge at når alle andre får jenter så får jeg gutt å det stemte, men er ikke sikker på om jeg tørr og bare gå på magefølelsen nå :) kommer til å kjøpe nøytrale klær så har jeg endel etter miste'rn :)

Har ei jente og en gutt fra før. Begge gangene ville vi vite kjønnet.
Men denne gangen skal det være en overraskelse :)

skal absolutt vite om det er jente eller gutt.. 

Første gangen ville vi vite men fikk ikke, andre gangen visste vi og angret oss... Mye mer spennende å ikke vite!! :-) Har fått to jenter, så har jo mye rosa da... Hadde vært greit å vite om det ble en gutt, men håper vi klarer å holde oss! ;-)

Jeg tenker at det hadde vært utrolig spennende å ikke vite det, men så er jeg så nyskjerrig at jeg sannsynligvis ikke klarer å vente så lenge når muligheten er der! Mannen vil vite det, så det blir nok det! Men man vet aldri, en bekjent ventet på en jente for det var det de hadde fått vite på UL, men ut kom en liten gutt gitt;)

Vi skal vite kjønnet! Har ikke noe som helst tålmodighet til å vente.. Dessuten syntes jeg at det er litt greit å vite ift klær og sånt også:) 

Vi vil definitivt vite det! :) tror nok ikke vi klarer å vente til fødselen med å få vite det! :) :)

Er også veldig greit å vite kjønn med tanke på innkjøp av klær og ting :) <3

vi skal ikke vite kjønnet :) vi hadde bestemt oss for å vite det, men har ombestemt oss.. jeg har hele tiden ikke hatt lyst å vite det, mens gubben ville.. men jeg fikk vilja mi til slutt :P

jeg vil ha spenningen iløpet av svangerskapet.. analysere mangen osv.. ha det litt gøy :)

og har egentlig ingen behov for å vite det , for har allerede kjøpt litt bebyklær i et år allerede, siden vi har prøvd så lenge. så er ikke problem å kjøpe klær, selv om mye er endten gull eller jente :) men trenger heller ikkje kjøpe så mye klær, siden en ikke vet hvor stor hun/han blir eller hvor fort han/henne vokser..og tenk på alle gavene! :) vil heller ikke at bebyen skal bli helt blå eller rosa så kjøper klær for begge kjønn. trenger heller ikke pusse opp barnerommet før fødsel siden bebyen skal sove inne hos oss i starten :) så nei.. ser ingen grunn til å vite det her i huset så ja for spenning!!! :D

Tamera24 skrev:
Jeg vil nok vite det pga klær å div...
Men tror nok at jeg allerede vet det :)

er litt nysgjerring på hvordan du vet det? er det en magefølelse..? eller ser du etter ulike symptomer kanskje? kjerringråd?

jeg tror jeg får gutt.. men det er jo bare gjettning.. er jo bare 50 /50, så e jo ikke så mange muligheter :P

Åååå, så mange med is i magen her da! Skulle ønske jeg hadde det, men er alt for nysgjerrig!! Er spådd flere ganger at jeg skal ende opp med to gutter og ei jente, var derfor helt sikker på at jeg fikk gutt første gang, noe som stemte! Tror det blir gutt nå også, men ikke like sikker som sist. Syns det er praktisk å vite kjønn, med tanke på navn, handling ol. Men Gud så spennende å ikke vite.. Nesten så jeg skal vurdere det.. Haha! Er tilogmed spådd at jeg skal få gutt nr 3 ca tre år etter førstemann. Hadde egentlig planlagt to tette, men har mistet to ganger og nå har jeg termin en mnd før junior blir 3!!

Back
Topp