Vil dere vite noe skikkelig pinlig? *forteller i HI*

ORIGINAL: InLoveAndIHateIt

Øvelse gjør mester [8D]

Krysser fingrene for det. [:D]

hehe[8D]

modig du som legger ut om brekk kjøringa di hehe...

ORIGINAL: *Prinsessa

hehe[8D]

Hehe, men jeg har fremdeles ikke sagt noe til sambo. [8D][8D]

Må bare si forresten at jeg er uhyyyre glad jeg fant ut dette selv, og ikke fikk hjelp til å oppdage at jeg hadde brekket på. [:D]

Hehe, sånt skjer. og jo mer stressa man blir jo, mer av det som burde gå automagisk glemmer man...

MEN det er nok lurt å øve litt jevnt på å kjøre alene, for det går bare bedre og bedre for hver gang:)

ORIGINAL: *Prinsessa

hehe[8D]

Seriøst, du skal ikke sitte på nettet nå, du må ut og kjøre og kjøre og kjøre, og bli trygg på deg selv.

Man er ingen god sjåfør selv om man har lappen, man har bare lov til å øvelseskjøre alene og står selv ansvarlig for dumskap man roter seg opp i.

Så, ut og øvelseskjør ;-)

ORIGINAL: Tåkeliten

Seriøst, du skal ikke sitte på nettet nå, du må ut og kjøre og kjøre og kjøre, og bli trygg på deg selv.

Man er ingen god sjåfør selv om man har lappen, man har bare lov til å øvelseskjøre alene og står selv ansvarlig for dumskap man roter seg opp i.

Så, ut og øvelseskjør ;-)

Ja ikke sant, og så må jeg jo bli vant til bilen jeg faktisk kjører nå. [8D]
Men det er skikkelig flaut å f.eks. kvele bilen i rundkjøringa og sånt, føler jo at alle tenker "Herreguuud, hvis du ikke kan kjøre bil så hold deg vekk". [;)]

He he, må bare riste på hodet av deg! Har gjort samme tabben med brekket selv, men ikke så mange ganger på én dag! [8D]

Anbefaler deg å feste en strikk med noe dilldall på rundt brekket sånn at du kjenner at her er "noe" når du griper rundt den. Kanskje du ikke gjør samme feilen igjen da! [:)]

Bare husk at når du kjører att og frem med brekket på så blir det slakt, da må du ikke stole på at det holder når du parkerer i bratte bakker.

ORIGINAL: karaoke

Bare husk at når du kjører att og frem med brekket på så blir det slakt, da må du ikke stole på at det holder når du parkerer i bratte bakker.

Haha, skal huske på det. [:D]
Men jeg har ikke kjørt med brekket på i dag, jeg har bare PRØVD å kjøre med brekket på. [:D]
Den første gangen hadde jeg satt på brekket mens jeg ringte samboeren min, aner ikke hvorfor jeg gjorde det, og så skjønte jeg ikke hvorfor jeg ikke klarte å ta av. Andre gangen var da jeg tok feil av gir og brekk, og da bråstoppet bilen, så jeg tror brekket funker fint foreløbig. [:D]

Tror nok jeg kommer til å følge nøye med på brekket i fremtiden. [:D]

Heheh. Noe sånt har jeg og gjort mange ganger :p
blir helt fortvilt når jeg ikke kommer meg noen vei.. også ser jeg at brekket er på, da blir jeg flau over meg selv[8D]

[8D]

brekket er ikke min venn heller.....

jeg kjører gjerne en god stund før jeg merker at det er på.... OPS

(har hatt lappen i 5 år..)[:-]

hahahaha[:D][:D][:D][:D]
Du er om ikke annet, ikke farlig for andre bilister da.. der du står helt i ro.
Så du kan fint beholde lappen...[8D]

ORIGINAL: TonjeJenta

hahahaha[:D][:D][:D][:D]
Du er om ikke annet, ikke farlig for andre bilister da.. der du står helt i ro.
Så du kan fint beholde lappen...[8D]

Ja det er jo noe, tror jeg er mer en fare for meg selv der jeg sitter og koker. [8D]

ORIGINAL: Lissyjane

HAHAHAHAHAHAHAHA! Dør her[:D]

haaaaahahahahaha!! [:D]

(Men altså, kjører du deg fast på flatmark, med eller uten brekk, så er det nok quattroføre, altså! [;)])

Back
Topp