Vil dere vite kjønnet?

En tråd i 'Mai 2019' startet av Moderator Eve, 27 Sep 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Vil dere vite kjønnet på barnet i magen? Eller vil dere vente å se?

2. Gutt2015Jente2016Lille2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP Desemberskatter 2016 Januar 2017 Junibarna 2019

Kunne tenkt meg å ikke vite denne gangen, men mannen vil vite og tror ikke han kan vite uten at eg vet [emoji28]

3. Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Ja, tror det. Nevnte for mannen at vi kansje ikke skulle vite denne gang, han så bare rart på meg :p

4. Attpåklatt på tur Forelsket i forumet

Vi er begge to bestemte på at vi vil vite kjønnet :)

5. Realisten Elsker forumet

Defintivt ja! Kan ikke vente med å få vite det :hilarious:

6. Maimamma19 Elsker forumet It's gonna be May 2019

Klarer ikke vente!!

7. MaritaM Betatt av forumet

Absolutt!:)

8. Jannickefs Betatt av forumet It's gonna be May 2019

Definitivt! Blir mer virkelig å vite mer om hvem som befinner seg der inne og kunne planlegge navn og barnerom :dummy::dummy1:

9. Snorkfrøken1984 Forumet er livet VIP

De 2 andre gangene så visste ikke. Førstemann ville ikke vise seg, han bare sprella:) Med andremann så ville ikke mannen vite så da blei det sånn:) Denne gangen har jeg sagt at vi skal vite det samma hva for ho mor skal ut å shoppe hvis det blir ei jente:) Blir det en gutt til så har vi allerede masse:)

10. Migica Gift med forumet It's gonna be May 2019 Marsboerne 20 18 ❤ Aprilbarna19 ❤

Vipper mellom å ikke ville vite og å ville vite. Kjenner heg meg selv rett er jeg for nysgjerrig. Så nesten så jeg håper den ikke vil vise seg på oul.

11. Flisaflisa Flørter med forumet Himmelbarn

Vi vil vite kjønnet, kan nesten ikke vente

12. Glede :) Betatt av forumet

Absolutt

13. Eiddwen Forumet er livet Assistert-jentene

Ja, det vil vi vite. Svangerskapet og fødselen er mer enn spennende nok selv om vi vet kjønn. :rolleyes:

• Liker Liker x 1
  14. Kine856 Betatt av forumet

Jeg veit ikke hva vi skal. Jeg visste det ikke med første og jeg har ikke noe behov for å vite nå heller,er ikke nysgjerrig men samboer vil vite da og vi blir ikke enige. Godt vi har ca.10 uker på å finne ut av det :)

15. Hjerteknøtt Flørter med forumet

Vite, definitivt [emoji23] Creds til de som klarer, men vi er ikke blant de[emoji1] Vurderer gender reveal party da :)

16. Arieldas Blir kjent med forumet

17. babymaybe Blir kjent med forumet

Vil vite det [emoji5]

18. Pjusken91 Glad i forumet Februarbarna 2020

Vil vite det. Føles nok mer virkelig når vi vet om det er gutt eller jente som gjemmer seg der inne :smiley-bounce012

19. 2vilbli3 Andre møte med forumet

Vi ønsker å vite, mannen liker ikke overraskelser

20. Kvakkis Elsker forumet It's gonna be May 2019

Ja, vil vite :)

Del denne siden