Vil dere vite kjønnet?

M

Moderator Eve

Guest
Vil dere vite kjønnet på barnet i magen? Eller vil dere vente å se?
 
Kunne tenkt meg å ikke vite denne gangen, men mannen vil vite og tror ikke han kan vite uten at eg vet [emoji28]
 
Ja, tror det. Nevnte for mannen at vi kansje ikke skulle vite denne gang, han så bare rart på meg :p
 
Vi er begge to bestemte på at vi vil vite kjønnet :)
 
Klarer ikke vente!!
 
Definitivt! Blir mer virkelig å vite mer om hvem som befinner seg der inne og kunne planlegge navn og barnerom :dummy::dummy1:
 
De 2 andre gangene så visste ikke. Førstemann ville ikke vise seg, han bare sprella:) Med andremann så ville ikke mannen vite så da blei det sånn:) Denne gangen har jeg sagt at vi skal vite det samma hva for ho mor skal ut å shoppe hvis det blir ei jente:) Blir det en gutt til så har vi allerede masse:)
 
Vipper mellom å ikke ville vite og å ville vite. Kjenner heg meg selv rett er jeg for nysgjerrig. Så nesten så jeg håper den ikke vil vise seg på oul.
 
Ja, det vil vi vite. Svangerskapet og fødselen er mer enn spennende nok selv om vi vet kjønn. :rolleyes:
 
Jeg veit ikke hva vi skal. Jeg visste det ikke med første og jeg har ikke noe behov for å vite nå heller,er ikke nysgjerrig men samboer vil vite da og vi blir ikke enige. Godt vi har ca.10 uker på å finne ut av det :)
 
Vite, definitivt [emoji23] Creds til de som klarer, men vi er ikke blant de[emoji1] Vurderer gender reveal party da :)
 
Vil vite det. Føles nok mer virkelig når vi vet om det er gutt eller jente som gjemmer seg der inne :smiley-bounce012
 
Vi ønsker å vite, mannen liker ikke overraskelser
 
Back
Topp