Vil dere vite kjønnet?

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Når tiden kommer for det. Vil dere vite kjønnet på babyen(e) eller ikke?

Selv er vi nok for nyskjerrige til ikke å vite :p
 
Vi MÅ vite det :-D Har en av hvert fra før så det er egentlig ikke så nøye hva det blir, men det er noe med forventninger og planlegging... :)
 
Vi MÅ vite det :-D Har en av hvert fra før så det er egentlig ikke så nøye hva det blir, men det er noe med forventninger og planlegging... :)
Hihi,litt enig der :p måå vite :p mannen håper på en liten gutt. Jeg synes det hadde.vært gøy med en gutt. Men søster hadde selvfølgelig og vært helt supert :)
 
Har ikke visst det med noen av mine. Skal ikke vite med denne heller. Synes det er så spennende å få vite det i forbindelse med fødselen. ;) en ekstra overraskelse <3
 
Mannen vil gjerne ikke vite, men jeg er altfor utålmodig - jeg MÅ vite! Og da vil mannen også, hvis jeg skal! Hehe. Så ja - vi skal vite kjønnet denne gangen også.
 
Har ikke visst det med noen av mine. Skal ikke vite med denne heller. Synes det er så spennende å få vite det i forbindelse med fødselen. ;) en ekstra overraskelse <3
Skjønner ikke åssen dere klarer å ikke vite. Sterkt!:p
 
Jeg ønsker å vite det :) Er allerede såååå spent! Har en gutt og to jenter (datter og bonusdatter) :)
 
Vi vil vite det :) Ikke fordi det har noe betydning hvilket kjønn det er, men fordi jeg må planlegge alt til hver minste detalj. Hadde vært såå gøy å kunne gått helt til fødselen uten å vite det, men det hadde jeg aldri klart :D
 
Vi vil vite det :) Ikke fordi det har noe betydning hvilket kjønn det er, men fordi jeg må planlegge alt til hver minste detalj. Hadde vært såå gøy å kunne gått helt til fødselen uten å vite det, men det hadde jeg aldri klart :D
Er å i samme tankegang. Jeg synes det virker spennende å ikke vite, men det klarer jeg bare ikke. Planleggingsfriken :p
 
Jeg kunne sikkert godt gå uten å vite. Spiller ingen rolle for meg. Så der skal jeg la samboer bestemme :) Har ikke spurt hva han tenker enda :)
 
Skal ikke vite det denne gangen, synes det virker så kult med en ekstra overraskelse! Har en jente fra før, er ikke så nøye hva det blir bare den er frisk!
 
Nei, vi vil ikke. Fikk vite det med nummer 1, men ikke nummer to, og det var skikkelig spennende :)
 
Jeg har to jenter og fikk vite kjønnet begge gangene, jeg vet med meg selv at jeg ikke klarer å la hver å spørre på ultralyd!!:hilarious:

Jeg har veldig lyst på gutt denne gangen, men spiller ingen rolle til syvende og sist :D
 
Samboer vil ikke vite, jeg vil gjerne vite :) Får se hva det blir til når det nærmer seg!
 
Vi vil begge vite. Rett og slett fordi nysgjerrigheten tar overhånd :) og mtp. forberedelser.
 
Back
Topp