Vil dere vite kjønnet?

Vi ville vite hva det ble:) mye pga lettere å knytte seg til det, vet hvilke farger man skal kjøpe ting I. Å så lettere å bestemme navn:)

Hvem planlegger, og hvem planlegger ikke, å finne ut kjønnet på babyen på ul? Og hvorfor har dere valgt det?

Her har pappaen veldig lyst å vite, men jeg klarer ikke å bestemme meg! Tenker at det hadde vært kjempekoselig å ha den overraskelsen til fødsel, men det er jo mye lettere å planlegge/handle om man vet. Sambo argumenterer også med at det blir lettere for ham å knytte seg til babyen om han vet kjønnet...

Hadde ikke klart å vente, er altfor utolmodig der gjerne.. :)

Skal ikke vite. Vet at det er gutt nr 3 på vei så tenker at det er ren moro om det plutselig kom ut jente men som sagt, 99,9 % gutte følelse☺ Og det er kun gutter på min manns side

Vi vil vite denne gangen. Visste det ikke med de 2første! :)

Samme som oss dere da. Vi ville ikke vite på første, på nr 2 bestemte vi oss for at dersom vi fikk spm om vi ville vite så skulle vi svare ja, men fikk vi ikke som så var det ikke meningen at vi skulle vite. Vi fikk en sur stresset jordmor på den UL så vi skjønte tidlig at vi ikke fikk vite. Nå syns vi liksom at vi har fortjent å vite så kommer til å spørre etter det. Mannen er den som er ivrigst etter å få vite det ;)

Her vil sambo ikke vite, men jeg har kjempe lyst å vite. Er så utålmodige og forveten så må vite alt:p
Tenker det er lettere å bestemme seg for navn og ikke minst kjøpe ting :)

Men får se hvordan det blir når vi kommer på oul

Vi vil vite, både fordi vi er så utrolig nysgjerrige på hvem den lille er, og fordi vi ønsker å komme igang med innkjøp og oppussingen av barnerommet (er veldig lei av å bare kjøpe hvitt og beige :p )

Kommer til å si som forrige gang. Vil vite det om de ser det, men trenger ikke bruke tid på å finne det ut :)
Akkurat det tenker vi også :) Hadde vært koselig å vite, men ikke nødvendig! Det viktigste er jo tross alt at barnet er friskt og fint.

Vi vil gjerne vite. Tenker det blir lettere å planlegge og forberede seg, selv om jeg ikke e r så opptatt av at alt man handler inn skal være rosa eller blått da.. men er ikke overflod av nøytrale farger i butikkene har jeg inntrykk av. Også tror jeg vi lettere vil får et forhold til den lille når man vet kjønnet. At det blir mer virkelig alt sammen :-)

Back
Topp