Vil dere vite kjønnet?

Nov13Mars16

Forelsket i forumet
Hvem planlegger, og hvem planlegger ikke, å finne ut kjønnet på babyen på ul? Og hvorfor har dere valgt det?

Her har pappaen veldig lyst å vite, men jeg klarer ikke å bestemme meg! Tenker at det hadde vært kjempekoselig å ha den overraskelsen til fødsel, men det er jo mye lettere å planlegge/handle om man vet. Sambo argumenterer også med at det blir lettere for ham å knytte seg til babyen om han vet kjønnet...

Vi vil vite - syntes liksom forholdet blir enda mer personlig, vi kan finne ett navn til den lille personligheten inne i magen, og snakke til han eller henne på en annen måte. Liker også å handle inn litt klær til baby, og har da lyst til å kjøpe det jeg liker, ikke bare velge noe fra det "nøytrale". Har følt det likt med de to andre og, er bare sånn vi tenker - uten at det egentlig er så veldig logisk ;) hadde jo blitt akkurat like glad i bebisen i magen uansett om jeg ikke visste hvem som var der inne :happy:

Visste ikke med nr 1, men visste med nr 2. Synes ikke det gjorde så stor forskjell ved fødselen egentlig... Det var like stort uansett om vi visste eller ikke :)

Vil gjerne vite denne gangen også. Har bare jenteklær, så er greit å vite om jeg må kjøpe inn nytt, eller om jeg skal gjøre klart det jeg har fra før :)

Vi vil vite! Fordi vi er nysgjerrige og det er greit å planlegge litt :) Er det jente så har vi alt vi trenger, er det gutt så har vi fryktelig mye rosa [emoji14]

Vi vil vite, både for at vi er nysgjerrige og for at det er veldig greit å kunne planlegge og handle inn litt unøytrale klær.

Da vi var på UL 12+1 sa jordmor hun var mer eller mindre sikker på kjønnet, men ville ik si det til oss enda. Tror dere det betyr det er en gutt? Tenker hun må ha sett "noe" for å være så sikker.
Vi vil med andre ord vite det, men kanskje holde det hemmelig for omverden.

Vil vite, føler det blir lettere å knytte seg til den lille i magen + planlegging og alt. Så vil sambo veldig gjerne vite, selvom han har ett sterkt ønske om en gutt! :-)

Vi vil ikke vite det :) vi fikk vite det i forrige svangerskap, men denne gangen vil vi la det bli en overraskelse. Kommer ikke til å bli noe vanskeligere å planlegge fordet, vi har masse nøytralt tøy, og blir det en gutt så har vi alt av klær vi trenger, hvis det blir en jente så får vi bare kjøpe litt rosa etter baby er født. Ikke noe problem! :D å tenk.. Før hadde de ikke mulighet til å få vite kjønn på forhånd engang. Så det med å knytte bånd osv det kommer uansett.

Visste ikke sist, men når jeg tenker tilbake på OUL så så jeg nok at det var en gutt. Uten at jeg skjønte det da. Denne gangen tror jeg også vi går for å ikke vite, spennende å vente syns jeg :-)

Back
Topp