Vil dere vite kjønnet?

Hadde vært veldig spennende å ikke vite, men aldri om jeg klarer å la være hehe :)
 
På en måte vil jeg ha en overraskelse, men tror jeg er for nysgjerrig! Hehe
Så vi vurderer at bare vi vet og sier at vi ikke vet så for alle andre blir det hemmelig frem til fødsel:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ja! Hadde aldri klart å ikke vite det, når man tross alt kan få vite det! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Vi ska vite kjønn, dette pga jeg vil begynne å handle resten av det aom trengs før babyen kommer, og da er det greit og vite hvilken farge :)
 
Før meg gjør det ikke noe att ikke vite kjønnet. Før jeg syns det aller fineste på små babyer er lyse og naturelle færger på klær. Og tenker att hvis jeg ikke vet kjønnet kommer jeg ikke att handle for mye ting heller :p og alle sånne store ting som vogner og lignende vill jeg allikavel ha nøytrale farger på før å kunne bruke på ALLE ungene jeg skal ha ;)
 
Denne gang vil vi vite det, rett og slett fordi vi vil vite OM og evnt hva vi må kjøpe ekstra. :)
 
Vi vil vite det for å kunne planlegge navn og fordele kostnadene litt utover månedene :)
 
Vil vite det ja :)
Har to gutter, så vist det er jente må vi ha noen nye klær og utstyr.
 
Vil vite. Må handle inn over flere måneder for å få råd til alt, så da må det bli sånn. Uansett hadde jeg nok vært for nysgjerrig til å ikke skulle vite. Jeg tror med 90% sikkerhet at jeg får en gutt, så blir spennende å se om jeg har rett ;)
 
Vil vite. Må handle inn over flere måneder for å få råd til alt, så da må det bli sånn. Uansett hadde jeg nok vært for nysgjerrig til å ikke skulle vite. Jeg tror med 90% sikkerhet at jeg får en gutt, så blir spennende å se om jeg har rett ;)

Der er vi også, med handlingen. Har ikke økonomi til å dra igang noe storhandel. Så her skal ting planlegges nøye fremover :)
Jeg har også en kjempesterk følelse av at jeg vet hva vi får, jeg tror det er jente. Gleder meg veldig til å se om det er tilfellet :D
 
Vi vil absolutt vite! :) synes det er veldig greit med tanke på alt som skal kjøpes inn! Har også lyst til å ordne babyrommet litt guttete eller jentete ;) regner med jeg ikke får så god tid til det når lille gutten/jenta vår har kommet! :p
 
Fikk vite forrige gang,har litt lyst til å ikke vite men er nok aaaaalt for nysgjerrig☺
 
Vi ville vite det sist, og jeg syntes det var fint å vite at det var en gutt i magen. Det ble mer personlig og virkelig når vi kunne si "han". Også kunne vi snakke om navn og tenke på innredning. Det skjer jo at det er et annet kjønn enn forventet, men hos oss var det veldig tydelig at det var en gutt! En overraskelse er det jo uansett :) Så vil vite det, om mulig, denne gangen også.
 
Back
Topp