Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
vi vil vite kjønnet forhåpentligvis 14 mai det kinesiske kartet har ikke stemt på noen av unga mine.' de fleste rundt meg tipper jente, pgr formen har vært så lik som med første jenta mi. jeg vet egentlig ikke hva jeg har på følelsen på det blir. men gleder meg vilt til å få vite kjønn om det er mulighet for det
Ville vite det, og fikk svaret i dag Det blir gutt! Det kinesiske fødselskartet sier jente, så det stemte ikke her
Er ikke så glad i rosa, så hadde ikke kastet meg på rosabølgen om vi hadde fått jente. Men elsker blått - så blir nok litt inspirert av mye blått når vi skal handle utstyr, klær og pusse opp barnerom ;-)
Vi vil vite det og håper vi får muligheten til det på oul Det kinesiske fødselskartet stemte ikke sist, får se om det stemmer nå, det står jente på kartet.
Vi vil gjerne vite om de kan se det på en ultralyd senere. De kunne ikke se det på den ordinære
For oss handler det mest om å få en følelse på hvem det er som bor i magen før fødselen, spesielt for mannen og min datter som ikke er så heldig å kjenne på romsteringer, rolig vs aktivt barn, søvnmønster og alt det andre vi mødre blir kjent med babyen gjennom. alle er jo veldig spente