Vil dere vite kjønnet?

Synes det er litt morro med dette kartet jeg da.. Litt snodig at det stemmer på så mange.. :)

vi vil vite kjønnet :) forhåpentligvis 14 mai
det kinesiske kartet har ikke stemt på noen av unga mine.'
de fleste rundt meg tipper jente, pgr formen har vært så lik som med første jenta mi.
jeg vet egentlig ikke hva jeg har på følelsen på det blir.
men gleder meg vilt til å få vite kjønn om det er mulighet for det ;);)

jeg skulle gjerne vist... men får aldri muligheten :(
vi tok et valg å kaller lille Munin for ham...
høres så kaldt og følelsesløst å si den el det.

Ville vite det, og fikk svaret i dag :D Det blir gutt! :-) Det kinesiske fødselskartet sier jente, så det stemte ikke her :-)

Er ikke så glad i rosa, så hadde ikke kastet meg på rosabølgen om vi hadde fått jente. Men elsker blått - så blir nok litt inspirert av mye blått når vi skal handle utstyr, klær og pusse opp barnerom ;-)

Vi vil vite det :) Får håpe vi ser det den 13 :D

Jeg vil egentlig ikke vite kjønnet, men frister litt når jeg lese hos alle andre her:) Kartet viser jente så får se hva det blir;)

Vi ville ikke vite,og fikk heller ikke vite det :) så det blir spennende når fødselen starter!

Vi vil vite det og håper vi får muligheten til det på oul :) Det kinesiske fødselskartet stemte ikke sist, får se om det stemmer nå, det står jente på kartet.

Å det er jo spennende da.. Uansett og det er gutt eller jente. Det blir den beste gaven uansett. :)

Vi vil gjerne vite om de kan se det på en ultralyd senere. De kunne ikke se det på den ordinære ;)
For oss handler det mest om å få en følelse på hvem det er som bor i magen før fødselen, spesielt for mannen og min datter som ikke er så heldig å kjenne på romsteringer, rolig vs aktivt barn, søvnmønster og alt det andre vi mødre blir kjent med babyen gjennom. :) alle er jo veldig spente :)

Back
Topp