Vil dere vite kjønnet?

Mammasol*

Elsker forumet
Jeg vil absolutt vita kjønnet :) Trippe etter å kjøpe blått eller rosa <3 Får vite d i mårra kanskje hvis H*N ligger fint til :)

Vi vil veldig gjerne vite kjønnet :)

på det kinesiske fødsels kartet står det jente, :)

blir spennende å se om vi får vite det 22 mai, for da er det OUL :smile :smile

I følge det kartet er det gutt, magefølelsen sier jente :) Får vite (forhåpentligvis) neste fredag!
Det kartet stemte med førstemann, men ikke andremann hos meg :)

Vi ønsker å vite det, forhold til det kinesiske kartet står det at det er en gutt, men vi har en veldig stor følelse på at det er ei jente. :-)

vil gjerne vite det om de kan se det ja :-) det kartet stemte ikke forrige gang...

Jeg hadde litt lyst til å vente, hvis jeg klarte det. Mannen min ville veldig gjerne vite det, så da skulle ikke jeg hindre det :p

Magefølelsen vår stemte og det kinesiske fødekartet stemte :)

Jeg vil vite!!!! Og håååper den lille kan vise seg for oss på UL mandag :)

Vi vil gjerne vite det!! :) håper å få se det tirsdag, er da 15+4!

Vi vil vite. Fortsatt tre lange uker til oul enda.. Kartet sier gutt.. Magefølelsen sier vet ikke :p

Jeg vil også vite. Gleder meg så innmari masse. Har ENDELIG oul på mandag. Hatt nedtelling i 4,5 uke.
Kinesisk kart sier gutt, og jeg har hatt det på følelsen, så nå blir det spennende å se. :)

Vi vil gjerne vite kjønnet! :) Er 11 dager til oul nå, kjempespent.
Akkurat det fødselskartet stemmer på storesøster og viser at neste blir en gutt, men har vært borti et annet kart som var omvendt. Har egentlig litt følelse på gutt nå, selv om jeg egentlig er 100% sikker på at samboeren og jeg bare kan få jenter :P

Kartet har fra før vist en av hver, men vi har to fine gutter :) Men så har jeg heller aldri trodd på sånt ;)

Vi vil vite det denne gangen :) Ikke mange dagene til mandag - om den lille vil vise, da ;)

På meg stemte det ikke på første. Men på de andre så har det stemt.
Nå står det på det kartet at det blir jente å den føler jeg litt på. Men vet ikke. Og jeg vet ikke om vi vil vite det denne gangen heller...
Tenker at spenningen blir større da.. :)

Vi skal ikke vite kjønnet :) Det blir ikke noe rosa rom hos oss uansett, vi vil heller vente med å få vite det :)

Back
Topp