Vil dere vite kjønnet på baby ?

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Det vil vi:) har fått vite d med tidligere barn. Overraskelse nok å treffe babyen Når h*n kommer:)
 
Ja, absolutt! Jeg er akt for nysgjerrig til å la være:happy:
 
Har visst med 1 og 2, ikke med nr 3. Selv om jeg hadde en STERK mistanke (og hadde riktig), var det likevel et mye mer spennende svangerskap. Fødselen er også den desidert beste og mest spesielle om man kan si det slik. Håper vi blir enige om å vente denne gang også :)
 
Ja vi klarer ikke vente, nysgjerrigheten er for stor. Men hadde sikkert vært veldig spennende å ikke vite det også :)
 
Jeg vil ihvertfall vite det, viste det med de 2 andre og skal nok gjøre det igjen :happy:
 
Jeg har veldig lyst til å vite det, men samtidig ikke. Vi har ikke snakket noe om det, så veit ikke hva sambo vil :)
 
Ja! Er alt for nysgjerrig til å ikke vite... har vist det med begge de to andre ♡
 
Ja, jeg må vite! Alt for nysgjerrig til noe annet ❤️
 
Vil vite det ja :)
Ville det med førstemann også, men selv om vi var på 4 ultralyd så lå hun med føttene i kryss hver gang :hilarious:
 
Tror vi vil vite om di ser det. Men gjør samme som sist. Sa til alle at vi ikke visste kjønn selv om jeg og sambo visste;)
 
Vi skal ikke vite, selv om jeg er helt sikker på at det er en gutt. Blir veldig overrasket om det kommer en jente, men hen er uansett hjertelig velkommen når den tid kommer. Gleder meg til å få den lille motivasjonen ekstra under fødsel
 
Jeg ville ikke vite med første, men da ville han vite, og jeg var jo dødens nyskjerrig, så da fikk vi vite. Med andremann visste vi ikke, men jeg var dog SKRÅSIKKER på at det var en gutt, og det stemte. Var så sikker at jeg glemte det helt ut da han var født, å liksom "sjekke"... hehe ...
Kunne gjerne tenkt meg å ikke vite nå heller, men pga samboer her som garantert vil vite, og at svangerskapet er litt overraskende, litt sånn at jeg ikke tror det- så kan jeg se for meg at vi vil vite det når den tid kommer. Da får man mer et forhold til mini i magen, kanskje :)
 
Back
Topp