Vil dere vite kjønn?

Skal vite :)
 
Bøyer meg i støvet for dem som klarer å vente altså! Hadde jeg aldri fått til altså. Klør sånn allerede etter å vite jeg..
 
Vil gjerne vite det så fort som mulig :Heartpink Så får vi spikret navn og jeg får gjort redet klart til lillesøster/lillebror :Heartpink Har stortsett nøytrale farger på rom og klær, men er gla i litt rosa og blå detaljer samtidig :)
 
Hehe, vi er delt, jeg vil ikke vite, han vil vite! :p Spørs om jeg ikke ombestemmer meg når det nærmer seg sjekk..
 
Jeg vil ikke vite kjønnet denne gangen (nr 2).
Forrige gang klarte jeg ikke å vente, men denne gang vil jeg at det skal være en overraskelse☺️ Meeen vet ikke om jeg klarer å vente, i og med at samboer vil vite kjønnet.
 
Vi kommer sannsynligvis til å få ganske tett oppfølging med ultralyd etter hvert, så det blir nok for rart for oss å ikke vite kjønn.
 
Dere som ikke vil vite kjønnet, hvordan gjør dere med innkjøp av klær før babyen kommer?
Kjøper dere klær med nøytrale farger, eller venter dere med innkjøpene etter fødsel?

Jeg ville vite kjønnet i første svangerskap, men denne gangen vil jeg ikke vite kjønnet.
 
Dere som ikke vil vite kjønnet, hvordan gjør dere med innkjøp av klær før babyen kommer?
Kjøper dere klær med nøytrale farger, eller venter dere med innkjøpene etter fødsel?

Jeg ville vite kjønnet i første svangerskap, men denne gangen vil jeg ikke vite kjønnet.

Vi vil vite kjønnet, men vi vil kjøpe klær uavhengig av kjønn. Lyseblå var jo en jentefarge før i tiden [emoji16] Men det er sikkert mange som venter med de fleste innkjøp til babyen kommer [emoji5]
 
Spurte mannen i går. Og ja, vi ønsker å vite kjønnet.
 
Dere som ikke vil vite kjønnet, hvordan gjør dere med innkjøp av klær før babyen kommer?
Kjøper dere klær med nøytrale farger, eller venter dere med innkjøpene etter fødsel?

Jeg ville vite kjønnet i første svangerskap, men denne gangen vil jeg ikke vite kjønnet.
Vi har mye jente klær fra før. Så kommer til å kjøpe kjønnsnøytrale klær i str 50 og 56. Da gjerne litt da. Så blir det å handle mer etter fødselen [emoji4]
 
Nyskjerrigheten min tar vel overhånd slik at vi ender nok med å vite kjønnet selv om det hadde vært kjekt med overraskelse og:)
 
Back
Topp