Vil dere vite kjønn?

Moira

Glad i forumet
Har visst det med alle de andre 4, både for meg selv (har vært sikker lenge før jeg har fått det bekreftet på UL), men denne gangen skal det være en overraskelse!

Vi har to av hver, så det spiller ingen trille hva som gjemmer seg i magen min - selv om jeg helt ærlig håper på ei litta snuppe<3 Men blir like glad om det viser at det er en liten mann som bor i magen altså ;)
 
Vi visste det med førstemann og jeg har hele tiden etterpå sagt at med neste så skal vi ikke vite det! Men tror ALDRI i verden at vi klarer å holde oss når vi er på ul ;) Jeg elsker å strikke/hekle og er jo ikke noe gøy å strikke/hekle i hvitt, gult osv.. ;)
 
Vi visste det forrige gang, og vi vil gjerne vite kjønn igjen denne gangen også om det lar seg gjøre :)

Strikkeglade bestemødre, og det er greit å få i andre farger enn hvitt :)
 
Helt klart ja!!!! Gubben vil ikke vite,men regner med jeg får viljen min he he :-P
 
Jepp
Miss utålmodig her vil GJERNE vite hvis de kan se.
 
Jeg vet ikke helt enda, men mannen vil..
 


babymama81 skrev:
Jepp
Miss utålmodig her vil GJERNE vite hvis de kan se.


Samme her:)
 
vi vil vite første gangen og skal vite denne gangen også
 
Vi visste ikke noe første gangen og skal ikke vite denne gangen heller.... Utrolig spennende og ikke vite, samtidig synes jeg det er artig å holde familie og venner litt på pinebenken. Eneste ulempen er at 3D ultralyden blir litt begrenset. De må være litt forsiktig med hvor mye de viser av underlivet, og det kan være litt vanskelig når vi kikker på tærne...Hihihihii
 
Jeg vil vite om det blir gutt eller jente! Akkurat det samme for meg hva det blir, blir like glad:)
Men gubben er skråsikker på at det blir gutt, for han kan nemlig bare få gutter ifølge seg selv
 
Jeg er altfor nysgjerrig til å ikke ville vite det. I tillegg er det veldig praktisk å vite det, det finnes jo nesten ikke kjønnsnøytrale klær og barneutstyr.
 
Vi vil vite :) hihi..
 
Vi visste det sist, og vil vite det nå.

Men kommer ikke til å fortelle noen andre det. Har det meste av gutteklær klar allerede (3 gutter i familien de 3 siste årene), og har lyst til å begrense svigermors shopoholic-tendenser hvis det blir jente.

Men vi får se hva som skjer, vanskelig å si om vi klarer å holde tett :)
 
Helt klart at det vil jeg ha greie på, mannen er like klar for å finne ut av det :)
 
Back
Topp