Vil dere vite kjønn på oul?

M

Moderator Tonje

Guest
Det er riktignok en stund igjen før det er aktuelt, men man gjør seg gjerne opp en del tanker fra begynnelsen av svangerskapet. Og er det noe mange er spente på så er det jo hvilket kjønn den lille i magen har. Noen klarer å vente til fødsel, andre vil vite det så fort som mulig.

Hva med dere? Vil dere vite på oul eller vente til til fødsel?:)
 
Jaaa, det må jeg bare vite[emoji3] Lurte litt på om jeg ikke skulle vite det, denne gangen, men er for nysgjerrige, så det klarer jeg ikke[emoji12]
 
Nesten så jeg håper at de ikke greier å se det, for jeg er alt for nysgjerrig!
Også er det jo det rent praktiske: er det jente har vi alt, er det gutt har vi ingenting [emoji6]
 
Vil vite kjønn ja! Hadde tidlig ultralyd ens ærend for å vite kjønn sist. Fare for at vi gjør det igjen må jo få avklart om rommet må males eller ikke
 
Vi har ikke vist kjønn med de to forrige, men mannen har sagt han vil vite denne gangen så får se da [emoji6]
 
Fikk innkalling til OUL i dag, time i april. Vi skal vite kjønnet :) Er altfor nysgjerrig! [emoji85]
 
Oi det var uvanlig å få time så tidlig. Noen spesiell grunn til det? Hvor bor du?

Kan kun svare for meg da:
Var til legen i dag for å få henvisning til tidlig ultralyd. Siden jeg først var der henviste hun meg også til oul og fylte ut helsekort for gravide. Dvs at jeg får ingen svangerskapskontroll i uke 12.

Litt skuffet, da jeg ville helst kun ha henvisning til TUL... men det er vel sånn hun ville gjøre det da. I mitt tilfelle altså.
 
Kan kun svare for meg da:
Var til legen i dag for å få henvisning til tidlig ultralyd. Siden jeg først var der henviste hun meg også til oul og fylte ut helsekort for gravide. Dvs at jeg får ingen svangerskapskontroll i uke 12.

Litt skuffet, da jeg ville helst kun ha henvisning til TUL... men det er vel sånn hun ville gjøre det da. I mitt tilfelle altså.
Joda jeg vet jo det er vanlig å bli henvist tidlig, spesielt i Oslo. Men hun hadde jo allerede fått time og det betyr jo at hun er henvist for en stund siden. Men selvfølgelig kan man jo ta oul på legekontoret hos gyn også..glemte det [emoji23].
 
Akkurat det samme for samboeren min, men for MEG - så MÅ jeg vite det Mye utstyr, soverom osv osv ☺️ Ikke minst er det to barn her som kommer til å glede seg SÅ mye - og å vite kjønnet vil vel gjøre det enda mer ‘virkelig’ ☺️
 
Back
Topp