Vil dere vite kjønn på OUL??

Ja, vi vil vite det. Er altfor nysgjerrige til å vente å se :p Men hadde vært veldig spennende å ikke vite det også - da hadde man hatt noe ekstra spennende å vente på :)
 
Vi vil vite JA ;-)
 
kunne tenkt meg å ikke vite.. Meeen blir nok for nysgjerrig! har jente fra før då greit å vite om vi må finne frem rosa eller om vi må shoppe!
 
Vi vil vite :)
 
Jeg vil vite, er så nysgjerrig:) fikk vite med førstemann også, men gubben vil egentlig vente.
 
Jeg vil ikke, men mannen vil:p så vi får se, kan hende jeg ombestemmer meg;) klarer iallefall ikke at han vet det, men ikke jeg!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Kunne godt tenke meg å ikke vite det, men mannen vil vite det.. Så da klarer nok ikke jeg å la være :)
 
Absolutt jaaa!! Har noen som er veldig ivrig med strikkepinner rundt omkring å tenke på :) hehe
Men jeg håååper vi får se det på første forsøk her ...for forige gang var babyen såå sjenert at det tok laang tid før vi fikk vite hva som gjemte seg :)
 
Vi skal ikke vite :)
 
JA, vi vil helt klart vite ! Vi er alt for nyskjerrige til ikke å vite. Og så har vi også en del som liker å strikke :)
 
Har jente og gutt fra før så hadde vært veldig greit å vite hva man skal lete fram av arveklær ;-)
Åsså e eg nåkk aaaaaaalt for nyskjerrig til ikkje å vite det!
 
Back
Topp