Vil dere vite kjønn på OUL??

Nephertiti

Blir kjent med forumet
Har dere bestemt om dere vil vite kjønnet på barnet på Ordinær ultralyd?? Vi gjorde det ikke sist gang, og det var kjempespennede helt til gullet var født! Hadde en sterk følelse på gutt, og det stemte!

Lurer på om vi skal vite det denne gangen, eller ikke... Hva tenker dere??

Vi vil vite.
Enkelt og greit fordi vi er dritnysgjerrige!

Vi har ikke visst det to ganger - kjempespennende!!! Angrer på ingen måte! Men lurer litt på om vi skal vite det denne gangen? Vi får se! Har sagt hver gang at om det blir tvillinger så skal jeg vite det! Og denne gangen har jeg veldig tvillingfølelse.. Men vet jo ikke om det stemmer eller om det er innbilning... :P

Jepp, det vil vi :)

Vi vil vite det :) Skulle helst fått vite det for lengst, jeg er så nysgjerrig atte fy... :p

Sambo vil vite, og da er jeg for nysgjerrig til ikke å vite :)

Ja, vi skal vite :)

Jaa;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Skulle på mange måter ønske jeg var så tålmodig at jeg klarte å vente ;) Dessverre er jeg alt for nysgjerrig til å ikke vite det, om muligheten er der :)

Ja, klart vi vil vite det! :D
For det første er jeg altfor nysgjerrig til å la være, og for det andre er det greit å vite av praktiske årsaker også. Vi har en jente fra før av, så dersom det blir gutt trenger vi å handle litt klær ;)

har innimellom tenkt at det sikkert hadde vært morsomt å ikke vite, men jeg er så ekstremt nysgjerrig (sambo terger meg for nysgjerrigheten hehe) at jeg har ikke sjans til å klare å vente om de kan se det. hadde sikkert tatt en ekstra også om de ikke kan se det hehe

Back
Topp