Vil dere vite kjønn på ordinær UL?

Flangre

Elsker forumet
Litt inspirert av disse trådene med testing/spåing av kjønn. Når vi kommer til den ordinære ultralyden, vil dere da vite kjønnet på barnet dersom det er mulig å se eller vil dere ha det som overraskelse ved fødselen?

Jeg er alt for nysgjerrig til å vente helt til fødselen, så jeg skal ligge på den benken heeelt til de forteller meg hva som skjuler seg inni magen

Jeg må vite skjønnet på ultralyden, klarer aldri i livet og vente til fødselen. På nr 1 ringte jeg sykehuset og sa vi skulle reise bort den dagen ultralydtimen var, bare for å få den framskyndet 1 uke...er håpløs på venting

Ej vil vente til fødsel:) syns det er litt fjuks å sjekke før:P(for min eigen del) Sjølv om eg er utruli nysjerrig:) viste kje kjønne med fyste svangerskap heller... å angra ikkje på d:)

Vil vite det så fort som mulig :)

Ja, vil veldig gjerne vite kjønn så rask som mulig!:) Er veeldig nyskjerrig på slike ting

Nei, vi skal ikke vite det.
Ville ikke det sist gang heller, og den følelsen når de roper hva det ble! Den er sååååå herlig!!!
Vi er ikke så nøye på de fargene heller vi :) Og klær blir det nok av lell, tenker jeg. H*n skal nok ikke bli fargeløs.

Jeg kunne godt tenkt meg å ikke vite kjønnet, men kjenner meg selv så godt at jeg vet jeg ikke klarer å la være å spørre på ultralyden.....

Jeg hadde egentlig tenkt at jeg ikke skulle vite det, før jeg ble gravid. Men nå som jeg er det, så tror jeg ikke at jeg greier å la være

Jeg må vite det før....jeg klarer ikke engang å la være å pakke opp julegaver før julaften Gleeder meg så mye til å vite hva vi får!:) Har fra før en gutt som akuratt har blitt 3 år når han blir storebror, hadde vert kjekt med en gutt til,men så klart er det jo stor stas og få jente også...blir såå spennende

MÅÅÅ vite det så snart som mulig!! Er ikke sjangs at jeg klarer å vente helt til fødsel med å vite kjønnet 

jeg vil vite kjønn :) alt for nysgjerrig til å vente helt til fødsel :)

Skal vite det om de klarer å se det, og så skal vi prøve å holde det hemmelig meg og pappan en liten stund, hehe <3

*Zion* skrev:
Jeg kunne godt tenkt meg å ikke vite kjønnet, men kjenner meg selv så godt at jeg vet jeg ikke klarer å la være å spørre på ultralyden.....

Signerer denne, dessuten vil sambo vite det så fort som mulig.

mammaen20102012 skrev:
Skal vite det om de klarer å se det, og så skal vi prøve å holde det hemmelig meg og pappan en liten stund, hehe <3

Samme her :)

vil vite det =) fikk vite det sist gang og det va så kjekt, mye kjekkere å handle inn då hehe.

Vi vil gjerne vite det på ordinær UL

visste det sist.. men håpar eg klarar å holde meg denne gongen, sånn at det blir ein overaskelse ved fødselen:)

Det hadde vært morro om det var en overaskelse, men jeg klarer ikke å vente, så vi skal vite kjønnet.
Mannen vil også vite hva det blir.
Sist så jeg det på UL før vi rakk å spørre hva det ble :P

Back
Topp