M
Moderator Kristin
Guest
Eller vil dere ha det hemmelig frem til fødsel?
Hvorfor/Hvorfor ikke?
Hvorfor/Hvorfor ikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, så heldige! Min lå såvidt stille nok til å sjekke neseben og nakkefold, bare turnet rundt hele tiden Lå der i hundre år før den lå stille nok til å sjekke det. Gyn mente at den turnet fra seg mens den var i magen, så den blir rolig utenfor. Lov å håpe, men tvilerVi vet allerede Trodde vi måtte vente til OUL men jordmor lurte på om vi ville vite på ul 12+6
Oi, så heldige! Min lå såvidt stille nok til å sjekke neseben og nakkefold, bare turnet rundt hele tiden Lå der i hundre år før den lå stille nok til å sjekke det. Gyn mente at den turnet fra seg mens den var i magen, så den blir rolig utenfor. Lov å håpe, men tviler
Genetisk blir det nok ingen rolig baby, men vi satser hardt på at minus og minus blir plussHehe, sønnen min var svært aktiv i magen og har vært aktiv fra første stund etter at han ble født [emoji5] Samboer mente at denne babyen virkelig litt roligere på ultralyd, så vi får se da [emoji4]
Oi, så heldige! Min lå såvidt stille nok til å sjekke neseben og nakkefold, bare turnet rundt hele tiden Lå der i hundre år før den lå stille nok til å sjekke det. Gyn mente at den turnet fra seg mens den var i magen, så den blir rolig utenfor. Lov å håpe, men tviler
Genetisk blir det nok ingen rolig baby, men vi satser hardt på at minus og minus blir pluss
Gynekologen min drev og byttet utstyr og holdt på lenge, og det begynte å bli ubehagelig av at han presset så lenge på magen Men vi ville jo begge få sjekket nakkefold og neseben, så bra han ikke ga segDet var en del sprelling på denne også, men ikke i nærheten så mye som hos din Min lå rolig og bøyde og tøyde litt før han sparka fra i veggen og dingla rundt i ny og ne