Vil dere vite kjønn når dere skal på på ordinær ultralyd?

M

Moderator Kristin

Guest
Eller vil dere ha det hemmelig frem til fødsel?
Hvorfor/Hvorfor ikke?
 
Jeg vil vite men det vil ikke gubben. Men denne gangen skal vi vite for gubben fikk bestemme de 2 forrige gangene at vi ikke skulle vite. Og jeg vil gjerne vite hva det blir denne gangen sånn at hvis det blir ei jente så skal jeg ut å shoppe:) Blir det en gutt til så har vi masse klær og trenger ikke shoppe noe særlig
 
Vi skal vite!! Hadde ikke orket å gått i uvitenhet så lenge. Tror nesten jeg trenger det også for å få knyttet meg mer til den. Skulle ønske jeg var litt sånn at jeg kunne vente å få det som en overraskelse etter fødselen, men her er ikke det noe tema i det hele tatt. Må handle og planlegge [emoji5]
 
Jeg skal vite hva det blir ettersom det vil underlette når jeg skal handle inn ting til den lille, mulig jeg får vite hva det er ca en mnd før OUL når jeg skal på min DUO UL
 
Vi skal vite, ingen tvil hos noen av oss, vi har aldi tenkt på å vente, syns det blir mye mer reelt når man vet kjønn. Fikk vite idag faktisk at vi får enda en gutt! :)
 
Vi skal vite om de klarer å se det.. Men ikke fordi vi skal shoppe noe annerledes eller noe sånt. Bare fordi vi er veldig nysgjerrige. Her skal babyen arve alt etter storesøster uansett hvilket kjønn det er :) ja til alle farger til alle barn!
 
Eg kunne egentlig tenkt meg å ikke vite denne gangen, men mannen vil vite og han kan jo ikke vite uten at eg vet :)
 
Vi skal vite, selv om jeg syns det hadde vært spennende å ikke vite også.
Vi får vite med sikkerhet hva det blir etter nipt-test uansett, så må "heldigvis" ikke vente til oul. :)
 
Vi skal vite❤️ Når de er så små kan eg få velge farger. Kommer tidsnok der hvor de har egne meninger.
 
Hovedgrunnen til at vi ikke vil vite er at jeg ikke vil ha fokus på kjønn før barnet kommer, men nyskjerrigheten vinner. Vi kunne fått vite det på NIPT, men valgte å vente litt med å finne ut.

Det er jo det eneste vi får vite så jeg måååååå!
 
Vi vet allerede :Heartred Trodde vi måtte vente til OUL men jordmor lurte på om vi ville vite på ul 12+6 :happy:
 
Vi skal vite, vi ville vite sist å det er rett å slett det rette valget for oss:happy:
Samt at vis vi får jente så har vi masse klær å vis vi får kun kan jeg shoppe litt:p
 
Vi vet allerede :Heartred Trodde vi måtte vente til OUL men jordmor lurte på om vi ville vite på ul 12+6 :happy:
Oi, så heldige! Min lå såvidt stille nok til å sjekke neseben og nakkefold, bare turnet rundt hele tiden :hilarious: Lå der i hundre år før den lå stille nok til å sjekke det. Gyn mente at den turnet fra seg mens den var i magen, så den blir rolig utenfor. Lov å håpe, men tviler :hilarious:
 
Oi, så heldige! Min lå såvidt stille nok til å sjekke neseben og nakkefold, bare turnet rundt hele tiden :hilarious: Lå der i hundre år før den lå stille nok til å sjekke det. Gyn mente at den turnet fra seg mens den var i magen, så den blir rolig utenfor. Lov å håpe, men tviler :hilarious:

Hehe, sønnen min var svært aktiv i magen og har vært aktiv fra første stund etter at han ble født [emoji5] Samboer mente at denne babyen virkelig litt roligere på ultralyd, så vi får se da [emoji4]
 
Tror jeg vil vite, er nok alt for nysgjerrig til og ikke vite det :p
 
Hehe, sønnen min var svært aktiv i magen og har vært aktiv fra første stund etter at han ble født [emoji5] Samboer mente at denne babyen virkelig litt roligere på ultralyd, så vi får se da [emoji4]
Genetisk blir det nok ingen rolig baby, men vi satser hardt på at minus og minus blir pluss :hilarious:
 
Oi, så heldige! Min lå såvidt stille nok til å sjekke neseben og nakkefold, bare turnet rundt hele tiden :hilarious: Lå der i hundre år før den lå stille nok til å sjekke det. Gyn mente at den turnet fra seg mens den var i magen, så den blir rolig utenfor. Lov å håpe, men tviler :hilarious:

Det var en del sprelling på denne også, men ikke i nærheten så mye som hos din :hilarious: Min lå rolig og bøyde og tøyde litt før han sparka fra i veggen og dingla rundt i ny og ne:hilarious:
 
Genetisk blir det nok ingen rolig baby, men vi satser hardt på at minus og minus blir pluss :hilarious:

Her var både samboer og jeg nokså rolige som barn, så skjønner ikke hvem sønnen vår slekter på [emoji28] Han kan være rolig også altså, men stort sett veldig aktiv. Synes det er herlig jeg, men det krever jo sitt [emoji12]
 
Det var en del sprelling på denne også, men ikke i nærheten så mye som hos din :hilarious: Min lå rolig og bøyde og tøyde litt før han sparka fra i veggen og dingla rundt i ny og ne:hilarious:
Gynekologen min drev og byttet utstyr og holdt på lenge, og det begynte å bli ubehagelig av at han presset så lenge på magen :hilarious: Men vi ville jo begge få sjekket nakkefold og neseben, så bra han ikke ga seg :hilarious:
 
Back
Topp