Vil dere vite hva vi har gjort i dag? *lang*

Gratulerer så mye!!![:D]

Vi gjorde om trent det samme den 28![:D] Tinghuset, koldtbord-lunsj hjemme med foreldre, barn og søstra mi og ei natt på brudesuiten[:D] Helt perfekt spør du meg, ville ikke gjort det på noen annen måte noen av oss[:)]

Så koselig det hørtes ut - gratulerer så mye! Kos dere med feiringen idag[:)][:)]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Takker![:D]

Ja, det enkel føltes helt klart mest naturlig ut for oss.
Tror det er mye av grunnen til at vi ikke har gjort det før...At, ihvertfall jeg, har hatt litt noia for de store bryllupene som vennene våre har hatt...Har ikke helt skjønt at an faktisk kan gjøre det helt enkelt, og at man kun gifter seg for sin egen og partnerens del[;)]
Ikke sant!!!??
Søstra mi skjønte nemlig ikke vitsen med at vi giftet oss ettersom vi ikke skulle ha stor fest[8|]

Gratulerer så mye [:D]
Vi gjorde det på omtrent samme måte i juli- helt perfekt [:D]

ORIGINAL: Fru Lotten

Takker![:D]

Ja, det enkel føltes helt klart mest naturlig ut for oss.
Tror det er mye av grunnen til at vi ikke har gjort det før...At, ihvertfall jeg, har hatt litt noia for de store bryllupene som vennene våre har hatt...Har ikke helt skjønt at an faktisk kan gjøre det helt enkelt, og at man kun gifter seg for sin egen og partnerens del[;)]
Ikke sant!!!??
Søstra mi skjønte nemlig ikke vitsen med at vi giftet oss ettersom vi ikke skulle ha stor fest[8|]

Godt å lese at det faktisk er flere som deler samme oppfattning som oss[:D]

Vi har en plan om å ha en liten vennefest i sommer... Men det skal gjøres enkelt[8D] Vi får se hva vi får til.
Først og fremst vil vi ha unna flytting og videre planlegging av huset vi går i gang med å bygge[:)]

så gøy[:D]
gratulere[;)]

ORIGINAL: neselo

Åhh så koselig!! Gratulerer[:)]

Gratulerer så mye[:)]

ORIGINAL: Elimor

Så koselig det hørtes ut - gratulerer så mye! Kos dere med feiringen idag[:)][:)]
signerer :)

ORIGINAL: *Joha*

Gratulerer! Akkurat sånn kunne eg tenkt meg å gjere det og, enkelt og greit [:)] Må berre få mannen til å fri først, er for pingle til å gjere sånt sjølv...

Hehe[:D]

Her ønsket mannen seg ring til jul[:D]
Men vi bestemte oss for å vente noen dager, og da heller bare gifte oss[:D]

Kanskje eg berre må ønske meg ring til bursdagen då, og sjå om han tar hintet [8D] Svogeren min jobbar på Bjørklund, så kan jo berre peike ut den ringen eg vil ha, så slepp mannen min å lure [:D]

Gratulerer

ORIGINAL: Thilde79

Gratulerer

[:D][:D]

Back
Topp