vil dere vite hva det blir på ul?

Jeg er litt usikker,men mannen vill vite det! Men han klarer no helt fint å holde på det og! En som er bedre å holde ting hemmelig skal du leite lenge etter!
 
Jeg også vurderer og ikke vite det før fødselen! Men får se om jeg klarer det! Blir jo veldig nysgjerrig! Fikk vite det på ul med de to første! I forhold til utstyr har jeg en av hver, så kommer ikke til å kjøpe inn så mye uansett! Må bare strikke i nøytrale farger om strikkelysten kommer over meg;)
 
Jeg vil vite det :) Da kan vi også begynne å tenke på navn. :) Jeg hadde noen drømmer tidligere om at jeg kom til få gutt, men i den siste drømmen viste det seg å være ei jente. Det gjenstår bare å se.:) Utrolig spennende! :wav
 
Skjønner godt de som ikke vill vite, og har selv hatt det i tankene i et lite rom, meeeeen jeg har en nysgjerrighet som gjør ondt, og samboeren vill veldig gjerne vite der i forhold til gaver og ting bi skal kjøre samt at vi er mere forberedt,
 
Åja, det vil jeg vite! ;) Fikk vite det sist gang, også. Er så nysgjerrig, så klarer ikke å vente lenger enn nødvendig med det! :)
 
Ja så nysgjerrig som jeg er, så vil jeg vite :p
 
Må vite :)
 
Ja! :) Fikk ikke vite kjønnet med mine to første så nå håååper jeg de klarer å se det:)) Tok forresten totalt feil begge forrige graviditeter, det jeg var sikker på var gutt var visst jente, og om vendt gangen etter :p
 
Jeg skal vite det ;) Håper på gutt :D har en gutt fra før, så da blir det veldig enkelt med utstyr og klær ;)
 
Ja! :) Fikk ikke vite kjønnet med mine to første så nå håååper jeg de klarer å se det:)) Tok forresten totalt feil begge forrige graviditeter, det jeg var sikker på var gutt var visst jente, og om vendt gangen etter :p

Min venninne ville ikke vite kjønn med noen av sine to. På begge hadde hun sterk følelse av at det ble jenter. Så sterkt at hun kjøpte et par kjoler. Og så ble begge gutter :D jeg var lenge overbevist om at hun i smug kledde på guttene kjoler. Hihi ;)
 
Min venninne ville ikke vite kjønn med noen av sine to. På begge hadde hun sterk følelse av at det ble jenter. Så sterkt at hun kjøpte et par kjoler. Og så ble begge gutter :D jeg var lenge overbevist om at hun i smug kledde på guttene kjoler. Hihi ;)
Hehe:) Jeg hadde kjøpt gutteklær til det som overaske de ble en jente, ble noen usikkre blikk fra slekt og venner når de kom på besøk med "Gratulerer med jenta" -kort å hun lå i blå sparkebukse :D
 
Jeg er super nysgjerrig! Så vil vite d ja! Men har en mann som ikke vil vite det :/ satser på jeg Klarer å få han til å ombestemme seg :p har sakt jeg heller kan gå med på å ikke vite det på nr2 :)
 
Her har vi ikke helt blitt eni, men fåreløbi så skal vi ikke vite det.
Så spørs det bare om de som tar alle UL-kontrollene klarer å holde munn.
Får ekstra oppfølling og UL pga slankeoperasjon
 
Ja, jeg hadde aldri holdt ut så lenge uten å vite det... Synes det er lenge å vente uansett
 
Jeg er så nysgerring!!! det er lenge å vente heeeelt til uke 18 altså hehe
 
Back
Topp