vil dere vite hva det blir på ul?

silha

Forelsket i forumet
tror vi har bestemt oss for å ikke vite hva det blir:) har lyst at det skal bli en overraskelse:)
 
Jeg vil vite det ja, er altfor nysgjerrig til å ikke vite hva som skjuler seg i magen :) visste det sist gang med gutten vår også :)
 
Visste det sist og skal vite det denne gangen også :)
Så det selv sist ;)
 
vi får ikke bestemt oss... :) har lyst å vite pga praktiske grunner. men tenk for en utrolig følelse å gå med den spenningen av å ikke vite Hehe svangerskapet :) hmm..

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
Vi vil vite Pga alt vi har av klær og baby leker er jentette :p så om det er gutt skal vi selge alt :)
 
Jaaaaa :) Vi skal vite ;) Jeg viste med mine 2 første, men ikke med siste, så har fått oppleve spenningen med å ikke vite ;) Så denne gangen skal vi vite de :D
 
jeg er egentlig ganske nyskjerrig. men om jeg vet det å ikke faren så kommer jeg til å avsløre det uansett. hihi
er jo litt gøy med spenning også:) kommer ikke til å handle så mye uansett. kan bare låne av store søster til h*n får eget:)
 
Vi vil vite det, får bedre kontakt med babyen om man vet kjønnet og den får et navn (syns jeg) :)
Er spent på om vi får oppleve det å ha en sønn hjemme hos oss og oppdra han eller om vi får enda en datter :)
Jeg blir strålende fornøyd uansett kjønn, bare den er levende <3
 
Jeg liker spenningen i å ikke vite, og syns jeg hadde veldig god kontakt med babyen selv om jeg ikke visste kjønn. Har opplevd flere venninner som har fått vite feil kjønn, og DET var hvertfall upraktisk :) Men men... Finner ut kjønnet til syvende og sist uansett ;)
 
Herlighet, hadde ikke klart gå i 9 måneder uten å vite;)
 
altfor nysgjerrig så skal nok spørre om kjønn ja.
 
Kunne tenkt meg å ikke vite det bare for å prøve å ikke vite det før den kommer ut, iom at vi har en av hver og ikke trenger å vite det pga det praktiske iallfall.. Men sambo sier han må være forberedt så hvis han skal vite det så klarer sikkert ikke jeg heller å la være:)
 
Back
Topp