Vil dere se...

forvirretmor

Gift med forumet
Ja, hvis du legger ut bilde av ham.. [;)]

Det skjønner jeg godt! Han har hvertfall sjarmert meg i senk, en så herlig god, snill og vakker gutt!!!(forøvrig gjelder det yngstemannen din og)

Jau! Men da må jeg legge det ut på facebook først,og det hadde jeg ikke planer om nemlig[:)]
Sliter så sinnsykt med å få lagt ut bilder her[:@]

ORIGINAL: Lamaze

For en flott gutt!!! Og er det noen som har arvet leppene til mamman sin eller?[8D]

Hehe nei han har faktisk leppene til pappaen sin,han er tro kopi av sin far[:D]

ORIGINAL: MalinDalin

Det skjønner jeg godt! Han har hvertfall sjarmert meg i senk, en så herlig god, snill og vakker gutt!!!(forøvrig gjelder det yngstemannen din og)

Han er så snill!! Han hjelper til så mye Skal legge ut bilde av Bjørnar i morgen[:D]

Nydelig!

Så mange flotte bilder... Men, jeg så ikke noen fra hjemplassen din/vår? Eller, er jeg blind? [8D]

veldig flott gutt!!

hvis han er prikk lik pappan sin må du og pappan ligne for jeg syns han ligner skikkelig på det (i hvert fall utifra i bildene jeg har sett av deg!) [:D][:D]

ORIGINAL: HanneHM

Så mange flotte bilder... Men, jeg så ikke noen fra hjemplassen din/vår? Eller, er jeg blind? [8D]

Nå datt jeg litt av lasset her... Hva mener du?[8D]

ORIGINAL: *muffmuffkaka*

veldig flott gutt!!

hvis han er prikk lik pappan sin må du og pappan ligne for jeg syns han ligner skikkelig på det (i hvert fall utifra i bildene jeg har sett av deg!) [:D][:D]

Vi er nok faktisk ganske like vi også ja[:)]

ORIGINAL: forvirretmor

Nå har du tatt bilder av ting jeg ikke kjenner igjen hvertfall. Men jeg mener da bestemt at vi har bodd på samme sted.. [8D] [:D] Jeg vet da hvertfall hvem du er! Selv om du er litt eldre da..

Nå har du tatt bilder av ting jeg ikke kjenner igjen hvertfall. Men jeg mener da bestemt at vi har bodd på samme sted.. [8D] [:D] Jeg vet da hvertfall hvem du er! Selv om du er litt eldre da..

Nå MÅ du fortelle meg her! Jeg dør av spenning!!![X(][:D] Jeg er fra Drammen:) Riktig nok ikke oppvokst i drammen...

Nå MÅ du fortelle meg her! Jeg dør av spenning!!![X(][:D] Jeg er fra Drammen:) Riktig nok ikke oppvokst i drammen...

Jeg tror nok ikke du kan ljuge fra deg at du er fra dalen? [8D]

Kan jeg til og med snevre det ned til vestsiden? Eller husker jeg feil nå tro.. 

Kan jeg til og med snevre det ned til vestsiden? Eller husker jeg feil nå tro.. 

Vestsia ja[:D] Kunne ikke vært mer presis![:D] Men hvem er du?[:-]

Det er nok ikke sikkert at du vet hvem jeg er.. Har ikke bodd der selv på noen år nå. Men har bodd både på Tufto, og i Bakkehaugan. Fra 1996-2004 faktisk. [8D]
Artig med flere derfra her inne da! [:D]

Det er nok ikke sikkert at du vet hvem jeg er.. Har ikke bodd der selv på noen år nå. Men har bodd både på Tufto, og i Bakkehaugan. Fra 1996-2004 faktisk. [8D]
Artig med flere derfra her inne da! [:D]

Tenker så det knaker.... Jeg må da vite hvem du er,er jo ikke sååå mange derfa akkurat[8D]

Back
Topp