forvirretmor
Gift med forumet
min fantastisk flotte sønn?[:D] Jeg er sååå stolt av han![:D]
http://capturetheessens.wordpress.com/
http://capturetheessens.wordpress.com/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lamaze
For en flott gutt!!! Og er det noen som har arvet leppene til mamman sin eller?[8D]
ORIGINAL: MalinDalin
Det skjønner jeg godt! Han har hvertfall sjarmert meg i senk, en så herlig god, snill og vakker gutt!!!(forøvrig gjelder det yngstemannen din og)
Skal legge ut bilde av Bjørnar i morgen[:D]
ORIGINAL: HanneHM
Så mange flotte bilder... Men, jeg så ikke noen fra hjemplassen din/vår? Eller, er jeg blind? [8D]
ORIGINAL: *muffmuffkaka*
veldig flott gutt!!
hvis han er prikk lik pappan sin må du og pappan ligne for jeg syns han ligner skikkelig på det (i hvert fall utifra i bildene jeg har sett av deg!) [:D][:D]
ORIGINAL: forvirretmor
Så mange flotte bilder... Men, jeg så ikke noen fra hjemplassen din/vår? Eller, er jeg blind? [8D]
Nå datt jeg litt av lasset her... Hva mener du?[8D]
Nå har du tatt bilder av ting jeg ikke kjenner igjen hvertfall. Men jeg mener da bestemt at vi har bodd på samme sted.. [8D] [:D] Jeg vet da hvertfall hvem du er! Selv om du er litt eldre da..
Nå har du tatt bilder av ting jeg ikke kjenner igjen hvertfall. Men jeg mener da bestemt at vi har bodd på samme sted.. [8D] [:D] Jeg vet da hvertfall hvem du er! Selv om du er litt eldre da..
Nå MÅ du fortelle meg her! Jeg dør av spenning!!![X(][:D] Jeg er fra Drammen:) Riktig nok ikke oppvokst i drammen...
Kan jeg til og med snevre det ned til vestsiden? Eller husker jeg feil nå tro..
Det er nok ikke sikkert at du vet hvem jeg er.. Har ikke bodd der selv på noen år nå. Men har bodd både på Tufto, og i Bakkehaugan. Fra 1996-2004 faktisk. [8D]
Artig med flere derfra her inne da! [:D]