Vil dere se hjemme mitt som jeg hater?

ORIGINAL: Monkaponka

Er det tregulv med lange planker du må ikke finne på å fjerne det, det er det fineste som finnes! Få det heller behandlet i en trefarve du kunne tenke deg.

Syns du har det koselig jeg, men hvite.. det hadde blitt kjempe fint.
Restaurer det pent, da ødlegger du det ikke. Bedre at det blir brukt enn at det blir sendt vekk.

Kan ta bilder av sjenken og bokhyllene da.
Men fikser jeg det har jeg jo jeg skjenken på stua som er mørk igjen[:'(]

Ok, da hadde jeg nok kanskje revet det vekk og behandlet tregulvet under[8D]

Og jeg syns absolutt at du kan restaurere møblene du har arvet. Da vil du bli mer glad i dem og ha fine minner om de som har eid dem.

Bedre at de blir brukt enn at du sender dem vekk..

åhh...syns du hadde det fint jeg!![;)]
må ike finne på å kste gamle møbler...tenkt hvor fine de blir hvis du pusser dem opp!!![:)][:)]*drømme*

hehe.. du fikk med deg at jeg hadde lagt inn mer.. jaja, nå har jeg dobbel sagt det[&:][:D]

Hihi.. sånn går det når man blir ivrig.

Sjenken på kjøkkenet som tilhører spisestua, har ikke limt på resten av dekoren, men jeg har de ;)

Det var ei her inne som hadde noe lignende. Hun pusset og malte og pusset og malte og noe mer.. husker ikke. Men det ble så fint!!

Så mulighetene er der altså.

Sjekk ut midt på denne siden: der er det en med stoler som ligner dine etter prosjektet er ferdig. Hvis du virkelig er glad i de møblene (jeg ELSKER dem) syns jeg du bør bygge resten av rommet rundt dem, og ta det derfra. Liker du den stilen, er hele den siden jeg legger ut en kjempeinspirasjonskilde.

http://www.designspongeonline.com/category/diy/page/5

Og hvis du har tregulv under, må jeg si at laminat er jo bare plastikk i forhold da[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lillegumpen

Sjekk ut midt på denne siden: der er det en med stoler som ligner dine etter prosjektet er ferdig. Hvis du virkelig er glad i de møblene (jeg ELSKER dem) syns jeg du bør bygge resten av rommet rundt dem, og ta det derfra. Liker du den stilen, er hele den siden jeg legger ut en kjempeinspirasjonskilde.

http://www.designspongeonline.com/category/diy/page/5

Jeg er lei kirsebærfargen på de[:o]

Du legger inn flere bilder mens jeg skriver.[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] utolige møbler, de er helt fantastiske!!

Og hvis du har tregulv under, må jeg si at laminat er jo bare plastikk i forhold da[:D][:D][:D][:D][:D]

Det er bare en hake med tregulvet under, de som bodde her før malte det lilla [:-][:-]

AAA! Hvis du ikke liker kirsebærfargen, da anbefaler jeg trebeis, til møbler. da kan du få hvilken farge du vil, men du må ta mørkere enn det opprinnelige treverket. ser ut som lyst under lakken, så du kan jo få nesten hvilken glød du vil.

ORIGINAL: *MsMarte*

Det er bare en hake med tregulvet under, de som bodde her før malte det lilla [:-][:-]

LILLA[8|][8|][8|][8|]
det var en sinnsyk ide!
ganske billig å leie pussemaskin. Det tar en ettermiddag, og så er gulvene uten maling. Du må bare sjekke hvor tykke plankene er før du begynner.

AAA! Hvis du ikke liker kirsebærfargen, da anbefaler jeg trebeis, til møbler. da kan du få hvilken farge du vil, men du må ta mørkere enn det opprinnelige treverket. ser ut som lyst under lakken, så du kan jo få nesten hvilken glød du vil.

Må nesten satse på samme farge som seksjonen da, siden jeg tydligvis ikke blir kvitt seksjonen (sambo sin) Å jeg må vel ha en form for glans i den, for å få best look på dem

LILLA[8|][8|][8|][8|]
det var en sinnsyk ide!
ganske billig å leie pussemaskin. Det tar en ettermiddag, og så er gulvene uten maling. Du må bare sjekke hvor tykke plankene er før du begynner.

Det er orginalgulvet som er under, plankene de la før gulvet liksom. Huse er bygd i 1966, så det er ikke så veldig gammelt

hm.. vi skal ikke bare ta å bytte bo da? Syns du hadde masse fint jeg. [:D][:)] 

ORIGINAL: Divinity

kan vi vettu[:D]

ORIGINAL: Divinity

kan vi vettu[:D]

hehe, her jeg bor nå vil ikke engang musene bo! [8D] Grønt (!!) kjøkken, ORANGE soverom med hvite skapdører, gulvbelegg i halve gangen, og laminat på halve. Skapene faller sammen bare en ser på de +++ [:'(] 

Men, håper du finner en løsning både du og møblene dine kan leve med. [:D] 

malte tregulv er knall fint etter min mening. Jeg hadde revet av laminaten og malt i vei[:D] Lyse grått, det er lekkert!
Møblene kan du male, det gjør kjempeforskjell[:D]

denne malte jeg:
FØR

Back
Topp