vil dere prøve å føde uten smertelindring?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Har ingen behov for å prøve å føde uten smertelindring nei, føler ikke det er noe jeg trenger å bevise at jeg klarer liksom. Sist fikk jeg epidural som ikke rakk å fungere, så det var lystgassen som ble redningen for meg. Hadde aldri i livet overlevd om jeg ikke hadde den laughing7

Denne gang skal jeg be anestesilegen stå klar med epiduralen med en gang vi ringer inn fødselen i håp om at den rekker å virke denne gangen (kjapp fødsel sist, kjappere nå muligens...)

Har ingen behov for å prøve å føde uten smertelindring nei, føler ikke det er noe jeg trenger å bevise at jeg klarer liksom. Sist fikk jeg epidural som ikke rakk å fungere, så det var lystgassen som ble redningen for meg. Hadde aldri i livet overlevd om jeg ikke hadde den laughing7

Denne gang skal jeg be anestesilegen stå klar med epiduralen med en gang vi ringer inn fødselen i håp om at den rekker å virke denne gangen (kjapp fødsel sist, kjappere nå muligens...)

I do agree..
Skal ha epidural. Ferdig arbeid. Ikke noe urkvinnesyndrom på meg. Jeg har sagt pent i fra til føden at hvis ikke anestesilegen kommer i tide, vil en mann med frakk og skinnhansker møte opp på døren hans....Den epiduralen....Den skal jeg bare ha...

Utgangspunktet er uten... Tok epidural med nr 1 siden de glemte at jeg skulle ha akuounktur... Endte opp med sugekopp, og tar ikke den sjangsen igjen... Lystgassen var jeg derimot glad i... Med nr 2 orka jeg ikke lystgass, så da ble det ingenting...
Men sier aldri aldri..

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Jeg aner ikke hva jeg går til, så jeg kommer til å se det litt an. Vil helst føde naturlig, men drar det seg ut over tid så får vi se.

Heldigvis har min kjære stor tro på at jeg kommer til å klare meg fint uten :)

Hadde epidural forrige gang og det endte i ks. Håper på å klare meg uten medisiner denne gangen, ikke fordi jeg er generelt i mot det jeg tar paracet jeg når jeg har vondt i hode jeg, men fordi erfaringene fra forrige gang tilsier at det kan være lurt å klare seg uten. Men smertelindring vil jeg jo ha både vann, akupressur og akupunktur. Men skjer det noe og vi må på sykehuset så blir det som det blir. Viktigste er jo at ungen kommer trygt ut :)

Med første brukte jeg akupunktur og lystgass, med andre ble det naturlig fødsel i badekar. Hva som skjer denne gangen vet jeg ikke. Men lystgass er fjernet fra St.Olavs, så det er ikke et tilbud lengre. Pleier å møte opp med åpent sinn og ta det som det kommer :happy119

Her må jeg ha epidural...legene som har bestemt det da jeg er hjerteoperert.

Hadde epidural med førstemann...ble litt komplikasjoner på slutten..måtte tas med vakum til slutt.. ". Min andre fødsel gikk så fort at de rakk ikke fullføre å sette epidural...så likte den fødselen best selv om det var kaotisk noen minutter..

Back
Topp