Vil dere jeg skal trekke meg?

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Vil dere jeg skal trekke meg fra slankekrigen og gi plassen min til noen andre? Tenker siden jeg er slankeoperert? Vil ha ærlige meninger. Kjipt om jeg skulle vinne og folk blir misfornøyd eller noe

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Blir helt feil at du skal trekke deg nå da, du har vært med fra begynnelsen. Men er vel ingen hemlighet at det enten blir deg eller UneMI som vinner ;-)
 
Blir helt feil at du skal trekke deg nå da, du har vært med fra begynnelsen. Men er vel ingen hemlighet at det enten blir deg eller UneMI som vinner ;-)
Kan gi plassen min til neste på lista om dere føler det blir feil at jeg evt kan vinne.. vil ikke vinne på "urettferdigvis"
Har uansett vært kjekt å være med på slankekrigen da..
Jeg vil bare at det skal bli rettferdig for alle
 
Kan gi plassen min til neste på lista om dere føler det blir feil at jeg evt kan vinne.. vil ikke vinne på "urettferdigvis"
Har uansett vært kjekt å være med på slankekrigen da..
Jeg vil bare at det skal bli rettferdig for alle

Er bare du som har sjangs mot UneMi så gi jernet og gi henne en tøff kamp ;)

Og greit du er slankeoperert men fy fader å flink du har vært til å trene!!! Så vel fortjent å komme i semifinalen :)
 
Synes du har fortjent det... Du har jo vært kjempeflink og aktiv... Hadde vært no annet om du ikke hadde vært med på utfordringene og slik.. Du er superflink!!! Masse lykke til xsmile9
 
Synes du har fortjent det... Du har jo vært kjempeflink og aktiv... Hadde vært no annet om du ikke hadde vært med på utfordringene og slik.. Du er superflink!!! Masse lykke til xsmile9
Takk kjekt å høre :)
 
Synes heller ikke du skal trekke deg, overhode! er velfortjent om du vinner selv om du er slankeoperert ;-)
 
Kødder du eller snuppa ???!!! Du fortjener så sinnsykt å vinne! Du har vært (er) helt utrolig. Du står på som en helt, gir alt og du jobber for harde livet. Du er drit go. Vær stolt av deg selv. Du fortjener dette, uavhengig operasjon eller ikke! Jeg heier på deg!
 
Back
Topp