Vil dere ha skjult gruppe?

  • Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet
Fantastisk jobbet dere :) Tallene, når jeg oppdaterer, legges i førsteposten i tråden her.
Det skal jeg blant annet gjøre nå! :)
 
Målet må være å nå det før det flytter inn noen på februar 2019 ;)
 
Gjerne skjult gruppe!!
 
Når blir det tro? Tror vi greier det fint :)
Kom brått på etter jeg skrev at jeg testet positivt 3+5 for 3 uker siden og jeg har termin 2.januar. Så spørs om det kan bli travelt :p
 
Nå mangler det øyeblikk bare 400 innlegg før dere har oppnådd kravet!
Tallene er oppdatert i førstepost. Klarer dere 5000 i løpet av kvelden...? :D
 
Hadde vært kult om vi hadde klart det :)
 
Og en annen sak; det kan være lurt å ha klar en tilgangsansvarlig, og at dere har diskutert reglene.
Foreslår at de som er interesserte, melder sitt kandidatur som tilgangsansvarlig (TGA) her i denne tråden, og at TGA deretter oppretter en tråd der dere går gjennom reglene for skjult gruppe.

De reglene som er som standard er:
- Medlem i BV i minst 1 måned
- Minst 50 innlegg i termingruppen
- Ha et nick (altså ikke bkno....)
- Stå på terminlisten til januar 19

Dere kan i fellesskap endre på to av reglene:
- Krav til medlemstid
- Krav til antall innlegg i termingruppen

Disse reglene som står som standard, er satt av oss i staben, for å sikre at gruppen ikke blir så enkel å bli medlem av at "alle" kan bli det. Det skal være litt jobb å få komme inn, slik at man kun får inn de som faktisk har noe der å gjøre.
Dere kan likevel velge å f.eks. korte ned kravet til medlemstid til 2 uker, og øke krav om antall innlegg til 75. Dette finner dere ut av i fellesskap, styrt av den som blir TGA.

I tillegg er det krav om minst 10 poster i måneden i den skjulte gruppen, for å få beholde medlemsskapet.
Dette kan dere også i fellesskap endre på. Det er også lurt å bestemme seg for en karantenetid - har man mistet tilgangen, bør det ikke være mulig å bli medlem igjen før det har gått minst 1 uke - gjerne 2.

Jeg vil bli TGA - men hva blir da jobben min?
Jobben din blir å være den skjulte gruppen sin "overordnede". Du mottar PM fra medlemmer som ønsker å bli medlem, og sjekker at kravene er oppfylt. Så gir du oss i staben beskjed om hvem som skal ha tilgang gjennom en egen TGA-gruppe. Du rydder ca en gang i måneden, og sørger for at de som ikke skriver nok innlegg mister tilgangen igjen.
I tillegg er du ansvarlig for å ha oversikt over hvem som har tilgang til den skjulte gruppen, og det er naturlig at det er du som styrer diskusjoner som omhandler krav og reglement for den skjulte gruppen :) Det er litt jobb i starten når ALLE vil bli med, men deretter roer det seg. Det er en kjekk oppgave, og mange er nok takknemlig for at du vil gjøre den - så om du er interessert, anbefales det! Dere kan gjerne være to stykker som samarbeider, om dere ønsker det. :)
 
Back
Topp