Vil dere ha SKJULT GRUPPE før sommerferien? Se her!

Forumansvarlig

Elsker forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Hei!

På grunn av ferieavvikling, kan vi være behjelpelige med å opprette skjult gruppe for februar 2026 før dere har nådd 5k innlegg. Hvis dere klarer å finne navn til gruppen, samt finne minst én tilgangsansvarlig innen midnatt onsdag 18. juni, kan jeg lage en skjult gruppe til dere torsdag 19. juni. Hvis ikke må dere vente til 14. juli.

Håper flest mulig får sett denne og at dere finner ut av det. :)

Last edited:
Åh, tusen takk for beskjed! :D Vi tenkte at både jeg, @Ametyst83 og @Mymlens er tilgangsansvarlige, vi startet avstemninger på navn og farge i går. Nå er vi på 3k innlegg, så er ikke mange dagene til vi når 5k uansett :happy:

Åh, tusen takk for beskjed! :D Vi tenkte at både jeg, @Ametyst83 og @Mymlens er tilgangsansvarlige, vi startet avstemninger på navn og farge i går. Nå er vi på 3k innlegg, så er ikke mange dagene til vi når 5k uansett :happy:

Så bra!
Da satser jeg på at jeg får fikset den nye gruppen torsdag før jeg tar ferie. :-)

:) Så da venter vi bare på godkjenning fra forumsansvarlig og så kan vi søke tilgang fra en av dere?
Når forumansvarlig har laget skjult gruppe, kommer det en egen tråd med info, og da kan dere sende oss melding :D

@Forumansvarlig

Vi har visst fått feil farge til skjult gruppe. Er det mulig å rette opp i dette nå etter at den er laget? Vi skulle hatt blå (J)

@Forumansvarlig

Vi har visst fått feil farge til skjult gruppe. Er det mulig å rette opp i dette nå etter at den er laget? Vi skulle hatt blå (J)
Det er denne som står som eksempel, Marsmallows 2022 – lys blå, J.

Det er denne som står som eksempel, Marsmallows 2022 – lys blå, J.
1749998064642-png.462675

Vi fulgte denne, det er kanskje ikke rikig oppført på bildet vi bruker? Vi skal ha samme som Julilykke :Heartred

1749998064642-png.462675

Vi fulgte denne, det er kanskje ikke rikig oppført på bildet vi bruker? Vi skal ha samme som Julilykke :Heartred
Ok, da er det kanskje et annet bilde jeg så. Jeg skal skifte. :)

Back
Topp