Vil dere ha flere barn?

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Hvis ja, tenker dere å begynne prøvingen i nær fremtid eller blir det noen år til?
 
Neeeei! :hilarious: skulle gjerne gått gravid og født igjen, men orker ikke en slik baby periode til:p
 
Skulle ønsket jeg kunne, men pga helse og livmor steriliserte jeg meg under ks. Får nyte de tre jeg har:)
 
Nei! Never!
To er mer enn nok :p
 
Vi skal absolutt ha flere barn! Har i utgangspunktet tenkt å vente 1-1,5 år til før vi begynner prøvingen på neste, men plages sånn med de drittpillene jeg må ta mens jeg ammer at det nesten frister å bare droppe dem og la det som skjer skje [emoji13]
 
Nei, blir nok med et barn her :) Og samboeren er blitt enig no og :)
 
Ja vi vil ha flere.
Starter når mensen er tilbake og ammingen er slutt :)
 
To får klare seg. Hadde jeg vært 10-15 år yngre kunne jeg kanskje vurdert en til om noen år.
 
Nei, to holder. Skulle gjerne hatt en fødsel til og en babyperiode til, men hater å gå gravid og vi skal ha ressurser å følge de opp også:) Har hele tiden tenkt jeg skal ha to barn, men tok to år før jeg kjente jeg var klar for nr 2. Da kom hun plutselig før vi takk å begynne å prøve nesten :p
 
Vi flytta fra Oslo til Trondheim rett før fødselen så har litt igjen som må på plass. Bl.a. Fast jobb til meg i denne byen og kjøpe leilighet. Når det er i boks så tenker vi å prøve på en til.
 
Nei, vi er ferdige og det kjennes veldig riktig :) Godt fornøyd med 3 barn :)
 
Jeg vil gjerne ha en til, kanskje to..
Men mannen tenker nok at to holder.
Koser meg masse med babytiden nå :Heartred
Men jeg vil vente med å prøve til hun er over et år i allefall.
 
Vil jo at lille skal ha søsken, og ville egentlig ha to til. Etter de siste ukene er jeg litt usikker :p Men håper at jeg glemmer hvor slitsomme enkelte perioder er om et år eller to. Vil ikke ha to tette. :)
 
Vil jo at lille skal ha søsken, og ville egentlig ha to til. Etter de siste ukene er jeg litt usikker :p Men håper at jeg glemmer hvor slitsomme enkelte perioder er om et år eller to. Vil ikke ha to tette. :)
Du kommer nok til å glemme mye av det slitsomme etterhvert :)
 
Jeg synes egentlig dette med baby og gå hjemme var skikkelig kjedelig. Nå er alt snudd opp ned, ellet snudd riktig veg? Jeg vet ikke :shy:g
Graviditeten er gradvis blitt visket ut/glemt/ bearbeidet er kanskje mer riktig, samtidig er jeg redd for et verre svangerskap. Litt blanda følelser, men i det siste har jeg plutselig tenkt at 3 hadde vært koselig. Vet ikke om jeg begynner å bli gal..? Før var to nok, da jeg fikk M var et barn nok :hilarious:
 
Back
Topp