Vil dere ha flere barn?

Hmmm... Jeg ønsker meg egentlig ett barn til, men har fortsatt fødselen friskt i minne :p Nå har jo jeg gått fra samboer, og jeg syns det er veldig trist at ikke lillegutt skal få et helt søsken :(
Men det blir nok ett barn til når jeg finner en jeg vil dele livet mitt med. Ideelt sett om 3 år, men det blir nok lenger.
 
Her sitter vi allerede å tenker på om vi skal få nr.2;) Men lurer på om vi skal vente til vi har fått flyttet til noe større! Vi vil helst ikke ha i så mange år mellom hvert barn:) 2års aldersforskjell hadde vært topp
 
Samme her, fødselen friskt i minne!! Men det er jo sant, at to år mellom er jo kanskje det beste? Jeg skal ihvertfall gå ferdig de to åra jeg har igjen på høyskolen. Er ferdig våren '15. Så på meg blir det spiral på fredag :p
 
Jeg ønsket en til, men ikke før om 2 år, har spiral nå:)
 
Hormon eller kobber? Funker greit? Er så redd for å blø hele påsken :p Lyst på litt hanky panky :p
 
Hormon, funker bra! Hatt den i over 3 måneder nå så:). Jeg har nok blødd litt smått her og der, men ikke mye.
 
MiloLilo: Så trist med samlivsbrudd :-( Også med en så liten baby da. Håper ikke det var noe dramatisk? All kred til alenemødre/fedre altså.

Vi vil også ha fler (hvis vi kan). Jeg har begynt å leke med tanken allerede. Mannen er litt mer usikker :p Lærte på skolen at 2 år imellom var ideelt. Så vil ikke ha veldig mye større mellomrom.
 
Griseknoen: Selve bruddet er det jeg som har gjort, men han er jo selvfølgelig såret og frustrert, så nå for tiden er det veldig dramatisk. Nesten så jeg lurer på om jeg burde skaffe meg advokat..
Det blir tøft, både i ansvar og økonomi, men vi skal klare det :)
Har en mor som var alenemor med 2 tenåringer og 2 småbarn samt at hun tok utdannelse å jobbet. Skjønner ikke hvordan hun klarte det, men det gikk på et vis :p
 
Huff. Ingen grei situasjon å være i. Får håpe det roer seg fort, både for din og ungens skyld og for BF sin skyld.
Imponerende av din mor. Men det er vel noe i det om at man får det til hvis man må ;-)
 
Kjip situasjon ja,milo..

Ang flere barn-vi ønsker oss flere,men ikke enda! Vil ikke ha mange år imellon heller da...men bare tanken på å gå gravid igjen så fort-HUFF. not there yet!
 
Kjip situasjon ja,milo..

Ang flere barn-vi ønsker oss flere,men ikke enda! Vil ikke ha mange år imellon heller da...men bare tanken på å gå gravid igjen så fort-HUFF. not there yet!
Jeg skjønner såå godt :p Gruer meg allerede til bekkenløsning.
 
Glad jeg ikke hadde noen plager under svangerskapet:D *bankibordet for det!* Så gleder meg til neste bebis er på vei:D
 
skal aldri sei aldri, men trur det helde med 3 barn her, og skulle vi nokon gong finne på å få ein nr.4 må vi allefall ha mykje større hus først :)
 
skal aldri sei aldri, men trur det helde med 3 barn her, og skulle vi nokon gong finne på å få ein nr.4 må vi allefall ha mykje større hus først :)
Hihi. Er noe med det også. Man kan ikke bare få barn i tide og utide. Man må også tenke om det lar seg gjøre praktisk ;-)
 
åååh! Er så babysyk jeg!:p Vil ha en til nå!:p hehe
Hehehe.. Du har jo en baby :p
Men skal innrømme at jeg savner den magiske tiden fra sekundet barnet er ute og de første 8 ukene <3
 
begynner jo å bli så stor alt!:p hehe.. så vil jeg ha en til å dulle med:p
 
Back
Topp