Alfred, Albert, Frans, Elliot, Gustav, Torkil, Sverre, Georg, Willy, Tage, Mikkel, Henry er på min toppliste, men syntes også Wilmer, Helmer, Aron, Viktor, Herman, Oskar er fine navn 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

I tillegg venter vi jente (var overbevist om gutt), og vi fant bare ET jentenavn vi liker, hehe..Dette kan klassifiseres som sjeldne navn i kommende generasjonBortsett fra Sigurd, det er på vei opp
![]()
I tillegg venter vi jente (var overbevist om gutt), og vi fant bare ET jentenavn vi liker, hehe..

(Sniker)Falk, Hauk, Ivar, Trym, Iver, Aslak, Vetle, Gard, Tallak, Vemund, Ravn, vi liker best korte navn med nordisk opprinnelse![]()
Kult navn! På min dialekt blir det uttalt hævvk, så det hadde ikke gått for oss. Det blir det samme med Audun, som jeg synes er fint. Det blir ævvdun, hehe.(Sniker)
Vår sønn har vi kaldt Hauk- og elsker det!
Fått mye positiv respons, mer enn jeg trodde.
Uff ja... var noen navn vi raskt utelukket pga dialektenKult navn! På min dialekt blir det uttalt hævvk, så det hadde ikke gått for oss. Det blir det samme med Audun, som jeg synes er fint. Det blir ævvdun, hehe.