Vil dere dele deres fineste guttenavn?❤️

Førstegangs prøver

Forelsket i forumet
Snøkrystallene2021❄️
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg og samboer sliter veldig med å finne "the one" navn til lillevennen i magen. Hadde blitt veldig glad hvis dere vil dele noen fine guttenavn med meg :Heartblue

Jeg syns guttenavn er veldig vanskelig.. Her er noen jeg liker, men som likevel ikke føltes riktige for oss. Nå ble det jente her da, så vi slapp å tenke mer på det :P

Noah
Isak
Milian
Olai
Lauritz
Severin
Zacharias

Iver, Mikkel, Casper, Alfred, Sivert, Arthur, Mateo, Storm, Alvin, Loke, Edgar, Edvin, Aron, Leo, Uno, Mattis, Matheus

Ludvig
Nathaniel
Magnus
Albert
Kornelius/Kornelis
Olav
Bo
Finn
Emil
Stellan

Guttenavn er kjempevanskelig, jeg liker veldig godt Emil, Sander, Oskar, Mathias, Jonas :D

Har selv en Olav Magnus, det vakreste navnet i mine øyne❤️ så sliter litt om mageboeren er en lillebror:hilarious: men på lista har vi:

- Elliot
- David
- Johannes
- Theodor
- Ragnar
- Sebastian
- Leonard
- Edvard

Må legge til Benjamin. Det synes jeg er helt nydelig :happy:

Ludvig, Filip, Benjamin, Iver, Linus, Leander, Pelle

Ååh, herlighet så snille dere er! Her var det veldig mange fine guttenavn! Tusen takk til hver og en av dere :Heartblue:Heartblue

Vi har Mio, Milo, Theo, Olai, Matheo, Emil, Mathias på vår liste:Heartblue syns og Milian og Luca er fine navn, men vi har en Emilian og en Lucas:joyful:

Jeg er visst HELT ute av navnemote-trenden! Her går det i: Trygve, Sverre, Sigurd, Tarjei, Terje, Ragnar, Knut.

Gubbenavn er trendy det også - men kanskje ikke i samme skala som de "ny-navnene" som ikke har noen tradisjon i generasjoner i Norge. Sverre og Sigurd er poppisnavn nå da. Liker de to og Knut selv. Så dette er mer navn i min gate for å si det slik ;)

Andre favoritter for min del
Olav (veldig populært nå da men)
Ola
Alfred
Alf
Laurits
Lavrans
Helmer

Back
Topp