Vil de stoppe

Får håpe det er som her. Målte feber på meg og 2 åringen i stad. Vi er rett å slett syke. Men det har ført med mye rare tegn i kroppen min. Virker ikke som om han har planer om å komme, men de 3 siste dagene så har jeg vært ganske usikker. Er 35+3.
Vi er heldigvis mye bedre i dag og alt roet seg heldigvis igjen i går kveld. Masse god bedring til dere <3

Høres ut som meg, men fikk ikke så høy feber. Vi får bare vente å se om flere blir syke...
Formen er mye bedre i dag og alt roet seg i går kveld etter at maseriene/riene var regelmessige hver 6 min i en times tid og varte over et min. :p Spiste litt og drakk litt mer vann og la meg, da stoppet de etter en stund. :)
Fysj, absolutt ikke noe godt..!
Så godt å høre!:-) Da får vi håpe det var "bare" matforgiftning som blåser fort unna!:-) Litt for spennende når de der maseriene begynner sånn, altså!:-P

Fysj, absolutt ikke noe godt..!
Så godt å høre!:-) Da får vi håpe det var "bare" matforgiftning som blåser fort unna!:-) Litt for spennende når de der maseriene begynner sånn, altså!:-P
Ja, blir litt for spennende når de blir så regelmessige :-P Satser på det glir over nå, magesmertene er nesten borte og matlysten er på vei tilbake, så satser på det går seg til nå. :-) Lillesnupp har fortsatt vondt i magen, og vil ikke spise så mye, men ikke så mye feber på henne i dag. :-)

Ja, blir litt for spennende når de blir så regelmessige :p Satser på det glir over nå, magesmertene er nesten borte og matlysten er på vei tilbake, så satser på det går seg til nå. :) Lillesnupp har fortsatt vondt i magen, og vil ikke spise så mye, men ikke så mye feber på henne i dag. :)
Huff ja, har hatt et par litt for spennende kvelder selv i det siste!:-P
Så bra!:-) Får håpe lillefrøkna blir bedre snart også da:-)

Back
Topp