Vil de stoppe

Poohbear

Forelsket i forumet
eventuell fødsel nå, om det skulle sette i gang, er 35+4?
Har masse kynnere/maserier/rier, men foreløpig ikke regelmessige, men noen er ganske vonde.
Kastet opp i hele natt, mørbanket i magen, og ikke klart å spise så mye i dag. :-/ Fått i meg litt kjeks, eple og et knekkebrød, I tillegg til cola og vann.
Er overhode ikke klar til fødsel enda, mangler masse til lillegutt enda. :-P
Prøver meg på litt mer mat etter barna er i seng, men har ikke matlyst. :-(

Når jeg var hos gynekologen på torsdag sa hun at de ikke stopper fødselsen om
den starter etter uke 34.:)

Håper det "bare" er omgangssyken, og at du kommer deg raskt! God bedring:)

De stopper det ikkje når du er passert 34 veke.., hvis det er noen trøst så har eg masse maserier og kynnera og diaré i dag.. Heilt tappa for alt av energi... Eg håpe det er diaré som gir kynnere og ikkje omvendt :) eg er 34+2 :)

Nei, de stopper nok ikke om fødsel er i gang nå.. God bedring :)
Takk for svar og bedrings ønsker, var det jeg "fryktet, men ser foreløpig ikke ut som om det blir regelmessig, håper det stopper.

god bedring, tenk gode tanker;)

Når jeg var hos gynekologen på torsdag sa hun at de ikke stopper fødselsen om
den starter etter uke 34.:)

Håper det "bare" er omgangssyken, og at du kommer deg raskt! God bedring:)
Takk for svar og bedrings ønsker. :-)
Er nok omgangssyke, eller matforgiftning, for jeg og datteren min kastet opp med bare en halv times mellomrom i går kveld, etter å ha spist ut, men matforgiftning gir vel ikke feber. :-/
Håper det stopper opp, er jo ikke noe regelmessige, og har hatt det andre kvelder og, men ikke så vonde/ubehagelige.

De stopper det ikkje når du er passert 34 veke.., hvis det er noen trøst så har eg masse maserier og kynnera og diaré i dag.. Heilt tappa for alt av energi... Eg håpe det er diaré som gir kynnere og ikkje omvendt :) eg er 34+2 :)

Var det jeg regnet med/fryktet, men foreløpig er det ikke regelmessig, bare slitsomt og vondt/ubehagelig. :-/
Energi er fraværende her også, I tillegg til lett feber, men formen er lett oppadstigende. :-)

God bedring, håper diareen gir seg. :-)

eventuell fødsel nå, om det skulle sette i gang, er 35+4?
Har masse kynnere/maserier/rier, men foreløpig ikke regelmessige, men noen er ganske vonde.
Kastet opp i hele natt, mørbanket i magen, og ikke klart å spise så mye i dag. :-/ Fått i meg litt kjeks, eple og et knekkebrød, I tillegg til cola og vann.
Er overhode ikke klar til fødsel enda, mangler masse til lillegutt enda. :-P
Prøver meg på litt mer mat etter barna er i seng, men har ikke matlyst. :-(

Håper det er noe forbipasserende og at du føler deg bedre snart, men ikke nøl med å kontakte lege om du er usikker på noe husk ❤️

Var det jeg regnet med/fryktet, men foreløpig er det ikke regelmessig, bare slitsomt og vondt/ubehagelig. :-/
Energi er fraværende her også, I tillegg til lett feber, men formen er lett oppadstigende. :-)

God bedring, håper diareen gir seg. :-)

Me håpe da roe seg...<3 det er jo til det beste att dei er der inne lengst mulig, men er visst ingen problem om de blir født no <3 masse god bedring <3

Håper det er noe forbipasserende og at du føler deg bedre snart, men ikke nøl med å kontakte lege om du er usikker på noe husk ❤️
Er nok bare noe som går, er flere rundt om her som har eller har hatt omgangssyke, så regner med det er det, ikke så vonde kynnere/maserier for øyeblikket, så satser på det roer seg. :-)
Kontakter føden om det blir noe mer utover kvelden. :-)

Me håpe da roe seg...<3 det er jo til det beste att dei er der inne lengst mulig, men er visst ingen problem om de blir født no <3 masse god bedring <3
Takk, er litt roligere nå, så satser på det glir over, vil gjerne ha ham inni magehuset litt lenger. :-)

Får håpe det er som her. Målte feber på meg og 2 åringen i stad. Vi er rett å slett syke. Men det har ført med mye rare tegn i kroppen min. Virker ikke som om han har planer om å komme, men de 3 siste dagene så har jeg vært ganske usikker. Er 35+3.

Takk for svar og bedrings ønsker. :)
Er nok omgangssyke, eller matforgiftning, for jeg og datteren min kastet opp med bare en halv times mellomrom i går kveld, etter å ha spist ut, men matforgiftning gir vel ikke feber. :-/
Håper det stopper opp, er jo ikke noe regelmessige, og har hatt det andre kvelder og, men ikke så vonde/ubehagelige.
Jeg fikk skikkelig med feber (40,2) og kaldsvetta som fy da jeg ble matforgifta, så det kan absolutt ha sammenheng med hverandre!:(
Håper formen din er bedre nå, og at lille vil være inne en stund til:-)❤ Masse god bedring! :-)

Jeg fikk skikkelig med feber (40,2) og kaldsvetta som fy da jeg ble matforgifta, så det kan absolutt ha sammenheng med hverandre!:(
Håper formen din er bedre nå, og at lille vil være inne en stund til:-)❤ Masse god bedring! :-)
Høres ut som meg, men fikk ikke så høy feber. Vi får bare vente å se om flere blir syke...
Formen er mye bedre i dag og alt roet seg i går kveld etter at maseriene/riene var regelmessige hver 6 min i en times tid og varte over et min. :-P Spiste litt og drakk litt mer vann og la meg, da stoppet de etter en stund. :-)

Back
Topp