Vil bare

søta mi

Elsker forumet
Vil bare ønske dere alle April mammaer en kjempe fin lørdag.... Her i Horten er det strålende høst vær, det kunne ikke vært bedre.. Kiana er så nydelig, smiler og ler for den store gullmedalje [:D][:D] Jeg håper dere har det fint og at dere koser dere i det siste solværet, før vinteren kommer  med storm skritt [&:][&:][&:][&:] Hehe.....

GOD LØRDAG [:)][:)][:)][:)] 

Takker for dine godønsker.. det er fint vær her i drammen også.. jeg skl på jobb ikveld, og mannen min skl ta av seg bebisen.. imorgen skl jeg slappe helt av... Når man har vært på jobb, og dagen etter for man en sånn god følelse av at man har fri lissom.. Føler meg litt som pippi [:D][:D][:D]Først drar jg på jobb, bare for å få en deilig følelse av at jg har fri dag dagen etter.. det blir helt ikke det samme å være hjemme hverdag.. [:D]

Takk for det [:)] Har hatt en veldig flott lørdag! Starta med at samboeren min sto opp m Sara slik at jeg fikk sove lenge (til kl 0900...). Ellers har vi stort sett vært på shopping... Skal på ferie på tirsdag, så måtte ut å kjøpe inn litt forskjellig... Vært hos frisøren også - det var deilig det. Flott vær her også. Satser på at morgen dagen blir like fin.

Back
Topp