Vil bare...

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Ønske alle jentene som fortsatt har baby i magen masse lykke til med fødsel, og måtte den sette igang fortere enn fy for dere over termin. Fullmåne i natt, så da krysser jeg fingrene for dere Og gratulerer så mye til dere som har fått deres små. Har ikke så mye tid til og være her inne akkurat nå. Emmeth har kolikk og sliter veldig med magen på kvelden/natt. Går til Kinesolog med han, og første behandling hjalp veldig. Neste time er 9okt. Ellers lager jeg karve-te til han og det og hjelper veldig på magen og gjør så han får til og bæsje..
 
Takk!!!! =) 
GOd bedring til Emmeth! Håper han blir bedre =)
 
Stakkar liten. Ikke greit med vondt i magen. Håper han blir bedre snart :)
Takk takk... Går nå her og venter 1 uke på overtid ;) Men han kommer vel snart. Faktisk så kommer han jo denne uka her! :D
 


Fru H skrev:
Takk!!!! =) 
GOd bedring til Emmeth! Håper han blir bedre =)


Blei det ikke noe baby på deg i natt heller?Var jo fullmåne, jo! Hrmf.. Takk for det, går nok over etterhvert håper vi
 


lillepolly skrev:
Stakkar liten. Ikke greit med vondt i magen. Håper han blir bedre snart :)
Takk takk... Går nå her og venter 1 uke på overtid ;) Men han kommer vel snart. Faktisk så kommer han jo denne uka her! :D


Krysser fingre for han bestemmer seg for og ville ut av magen din idagEr jo lov og håpeHeldigvis ikke lenge igjen til du har han i armene dine nå, uansettTakk for det, håper og at han blir bedre snart, vondt og se de små ha vondt uten og kunne få gjort så veldig mye!
 
Nei, baby fortsatt godt plantet inni magen! =) 
Han har det nok for godt der inne
 


Fru H skrev:
Nei, baby fortsatt godt plantet inni magen! =) 
Han har det nok for godt der inne


Hihi, er det han har vettuUansett, ikke lenge igjen nåMasse lykke til<3
 
Nei vi kommer liksom ikke unna at det er få dager igjen, uansett
 


mammatil2prinsesser&1prins skrev:
Ønske alle jentene som fortsatt har baby i magen masse lykke til med fødsel, og måtte den sette igang fortere enn fy for dere over termin. Fullmåne i natt, så da krysser jeg fingrene for dere Og gratulerer så mye til dere som har fått deres små. Har ikke så mye tid til og være her inne akkurat nå. Emmeth har kolikk og sliter veldig med magen på kvelden/natt. Går til Kinesolog med han, og første behandling hjalp veldig. Neste time er 9okt. Ellers lager jeg karve-te til han og det og hjelper veldig på magen og gjør så han får til og bæsje..


Uff da .Kolikk er ikke mye moro.Hadde det med barn nr 2 og det var slitsomt!!Varte ikke så lenge da ,så håper dere slipper å ha det lenge dere også.Godt å høre at behandling hjelper
 
Back
Topp