Vil bare takke dere jenter

for at dere er de dere er [:)]. Selvom vi kanskje ikke kjenner hverandre på den måten så må jeg ærlig innrømme at det er godt å ha dere innpå her når ting f eks er vanskelig eller når man ikke har så veldig mange andre enn familie og ett få tall venner som man kan prate om graviditeten med [:)]. Ikke er de i familien min gravid heller så ikke alt man snakke med de om heller og vi er jo i samme båt alle sammen innpå her [:)]. Ønsker dere alle en fortsatt fin ettermiddag/kveld [:)]

Det er helt sant [:)]. Når jeg gikk gravid med datteren min så hadde jeg ingen som jeg kunne mase med, barnefaren har jo aldri vært der for lillejenta og det er jo begrensninger for hvor mye man snakker om det til familien som har barn og mann å alt. Denne gangen er alt annerledes, har hatt en som har vist at han vil bli pappa og som ikke minst går som pappaen til datteren min [:)]. Nesten litt sånn at jeg tørr ikke helt slippe gleden løs for jeg føler jeg lever i en drøm....

ORIGINAL: *mamma87*

Takk for det,og i like måte[;)]

Jeg føler det på samme måte!Greit å ha en plass og snakke om graviditeten på også[:D]

signerer denne[:D]

Back
Topp